کد خبر : 1723830 | 17 آذر 1399 ساعت 12:31 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت از تصمیم VAR به نفع لیورپول

کارشناسان انگلیسی از تصمیم VAR برای مردود کردن پنالتی ولوز در نیمه اول بازی با لیورپول دفاع کرده و حرکت کانر کودی بازیکن این تیم را شبیه‌سازی واضح دانست.

حمایت از تصمیم VAR به نفع لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، پیتر کراوچ و مارک کلاتن‌برگ که به عنوان کارشناسان دیدار لیورپول و ولوز در استودیوی تلویزیونی حضور داشتند تصمیم VAR برای مردود کردن پنالتی اعلام شده به نفع ولوز در نیمه اول را درست دانستند. کراوچ با حمایت از تیم VAR عملکرد آنها در این بازی را رویایی توصیف کرد.

 

1551078

 

در اواخر نیمه اول بازی کانر کودی مدافع ولوز بعد از چالشی که با سادیو مانه داشت به زمین افتاد و کریگ پاوسون داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد. درحالیکه بازیکنان لیورپول و هوادارانش از این تصمیم داور خشمگین بودند و تصاویر آهسته نشان می‌داد هیچ تماسی بین این دو بازیکن اتفاق نیفتاده. بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور تصمیم خود را برگرداند و یک ضربه آزاد به سود لیورپول اعلام کرد.

 

1551077

 

کراوچ که به عنوان کارشناس در استودیو پخش زنده بازی حضور داشت با دفاع از VAR گفت: " VAR امشب عملکردی رویایی داشت. وقتی جریان عادی بازی را می‌دیدیم من هم مثل خیلی‌ها گفتم این پنالتی است. اما واکنش بازیکنان لیورپول نشان می‌داد که واقعیت چیز دیگری است. کانر کودی شبیه سازی کرد و تصمیم نهایی کاملاً درست بود".

 

1551081

 

کلاتن‌برگ کارشناس داوری هم گفت: " تصمیم VAR که درست بود. من از این تعجب می‌کنم که چرا به بازیکن ولوز کارت نشان داده نشد. این یک شبیه سازی مشخص است که به قصد فریب داور انجام شده و باید با یک کارت زرد جریمه می‌شد".

 

اگر پنالتی مورد بحث زده می‌شد و ولوز به گل می‌رسید بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 دنبال می‌شد و ممکن بود روند بازی به کل تغییر کند.

 

دیدگاه‌ها