کد خبر : 1723834 | 17 آذر 1399 ساعت 12:58 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

از زمان تستی بودن به فکر لژیونر شدن بودم

ساسان حسینی: می‌خواهم شاگرد خوب آقا مجتبی باشم

بازیکن این فصل نفت مسجدسلیمان با درخشش در ترکیب این تیم توانسته سهم زیادی در امتیازات اخیر آنها داشته باشد.

ساسان حسینی: می‌خواهم شاگرد خوب آقا مجتبی باشم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 21 ساله فصل گذشته پارس جنوبی بعد از اینکه در ترکیب بوشهری‌ها فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورد، فرصت حضور تستی در تمرینات نفت مسجدسلیمان را به دست آورد تا نظر مجتبی حسینی را به خود جلب کند. ساسان حسینی اما در پایان هفته پنجم با ثبت دو گل توانسته پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهد تا اکنون با اعتماد بالای کادرفنی نفت مسجدسلیمان مواجه شود.

 

ساسان حسینی درباره نمایش روز گذشته تیمش مقابل نفت سپاهان و برتری برابر این حریف قدرتمند و مدعی گفت: کار بزرگی بود و برای ما قطعا یک اتفاق ارزشمند خواهد بود که باعث می‌شود روحیه و انگیزه زیادی در ادامه فصل داشته باشیم. مستحق این برد بودیم و کادرفنی برای ثانیه به ثانیه بازی برنامه داشتند. آقای حسینی واقعا مربی کاربلدی است و این پیروزی قطعا به تفکرات فنی ایشان مرتبط بود و این برد را تقدیم به مردم خوب مسجدسلیمان می‌کنیم که حامی بزرگ ما هستند.

 

حسینی درباره حضورش در نفت مسجد سلیمان می‌گوید: در تیم پایه‌های پارس جنوبی جم بودم و پس از مدتی به تیم بزرگسالان اضافه شدم اما کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفتم تا اینکه در نیم فصل دوم فصل گذشته مدنظر کادرفنی قرارگرفتم و آقای عبدالهی مربی‌مان بازی مرا پسندید و با پیگیری ایشان کارت بازی من صادر شد. همان زمان سعی کردم تا در تمرینات خودم را به تفکرات کادرفنی تحمیل کنم و در چند بازی چند دقیقه‌ای مورد استفاده قرارگرفتم اما بخاطر شرایط حساس پارس جنوبی کمتر به من بازی رسید.

 

مهاجم جوان نفت در ادامه گفت: در فصل نقل و انتقالات به آقای حسینی معرفی شدم برای تست و همان زمان آقا مجید محافظت کار از آقای عبدالهی درباره من پرس‌وجو کردند و با تایید ایشان و اعتماد سرمربی تیم در تمرینات موفق شدم نظرکادرفنی راجلب کنم و کم کم وارد تیم شدم و در نهایت با مساعدت استاد سلیمانی قراردادم بسته شد.

 

حسینی با اشاره به اعتمادی که کادرفنی به او کرده می‌گوید: در مدت کوتاهی که با آقای عبدالهی کار کردم نکات زیادی یاد گرفتم که خیلی به من کمک کرد اما اعتمادبنفس و ریزه کاری‌هایی که آقا مجتبی به من آموخت باعث شد فکر کنم سالهاست در لیگ برتر بازی می کنم. راستش را بخواهید حس کردم کادرفنی مسجدسلیمان واقعیت‌های مثبت و منفی مرا درک کرده و برای همین از بازی درمسجد سلیمان لذت می‌برم.

 

بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره برخوردی که با نژادمهدی در جریان بازی داشته نیز گفت: در یک صحنه آرنج ایشان به صورتم برخورد که کار را در ادامه مسابقه برایم سخت کرد. احتمالا عمدی نبوده اما اینقدر انگیزه داشتم که باعث شد بدون احساس درد کار را دنبال کنم و خوشحالم که در نهایت بازی را با یک برد ارزشمند خاتمه دهیم.

 

ساسان حسینی درباره هدف خود در این فصل می‌گوید: هنوز جوان و اول راه هستم و باید خیلی چیزها یاد بگیرم. بازیکنان نفت مسجدسلیمان در پیشرفت من موثر بودند. روحیه دادن آنها و هواداران خونگرم مسجدسلیمانی اعتماد بنفس مرا بالا برده اما تکرار می‌کنم هنوزاول راه هستم و هدف های بزرگی دارم که یک به یک برای به دست آوردن آنها تلاش می‌کنم. ابتدا موفقیت با مسجدسلیمان و بعد پوشیدن پیراهن تیم ملی امید و در نهایت ادامه بازی در تیم‌های بزرگ ایران و سپس ترانسفرشدن به اروپا که البته باید در این مسیر خیلی تلاش کنم و سختی بکشم اما فعلا هدفم این است که شاگرد خوب آقامجتبی باشم.

دیدگاه‌ها