کد خبر : 1723836 | 17 آذر 1399 ساعت 13:00 | 49.7K بازدید | 2 دیدگاه

مهاجم نروژی اولسان؛ غول خطرناک آسیا!

تیم اولسان هیوندای با دبل بیورن یانسن توانست از سد ملبورن ویکتوری عبور کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

مهاجم نروژی اولسان؛ غول خطرناک آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، روز گذشته برگزار شد که در یکی از این دیدارها، اولسان هیوندای با 3 گل از سد حریف استرالیایی خود عبور کرد.


در این بازی کره ای ها 65 دقیقه برای رسیدن به گل صبوری به خرج دادند. بیورن یانسن مهاجم بلند قامت و 195 سانتی متری اولسان که در نیمه دوم به میدان آمد، توانست گل نخست تیمش را وارد دروازه ملبورن ویکتوری کند.
وون دوجائه گل دوم را به ثمر رساند و یانسن نروژی گل سوم را وارد دروازه کرد تا هم خودش را در این رقابت ها 4 گله کند و در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا، در کنار عیسی آل کثیر، بغداد بونجاح و 3 گلزن دیگر چهار گله قرار بگیرد.


بیورن یانسن که هموطن ارلینگ هالند است، تا همین سال قبل برای تیم ملی نروژ به میدان می رفت. او در رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا جزو بازیکنان اصلی تیمش بود و در 6 دیدار از 10 بازی تیم ملی نروژ به میدان رفت.

 

1551092


این بازیکن در دو دیدار رفت و برگشت مقابل اسپانیا به میدان رفت و موفق شد در دیدار رفت یک پاس گل بدهد. او هر دو گل نروژ در بازی مقابل جزایر فارو را به ثمر رساند و در جریان تساوی 3 – 3 تیم ملی کشورش در مقابل سوئد، گل نخست نروژ را به ثمر رساند.


یانسن در 4 دیدار از 6 بازی تیم ملی نروژ در لیگ ملت های اروپا نیز به بازی رفت و موفق شد در برابر اسلوونی تک گل تیم ملی کشورش را به ثمر برساند.


این بازیکن که پیش از حضور در اولسان، عضو تیم روزنبورگ نروژ بود، در رقابت های لیگ اروپا نیز 5 بازی برای این تیم انجام داد و موفق شد یک گل برای تیمش به ثمر برساند. روزنبورگ که در گروه D آن رقابت ها با تیم های آیندهوون، اسپورتینگ لیسبون و لاسک هم گروه بود، با 5 شکست و یک تساوی در رده آخر گروه قرار گرفت.

 

1551094


بیورن یانسن روز گذشته موفق شد دو بار دروازه ملبورن ویکتوری را باز کند و با شادی گلی شبیه به شادی گل سرژ گنابری برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خط و نشان بکشد. او به قول جواد خیابانی، پس از گلزنی چایی اش را هم زد تا اینگونه گلزنی به حریف استرالیایی را جشن بگیرد.


اولسان که یک مهاجم باتجربه دیگر به نام جونیور نگرائو به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیمش دارد و یانسن در اغلب بازی ها به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است. اولسان یکی از تیم های پرقدرت لیگ قهرمانان آسیاست که احتمال حضور این تیم در فینال زیاد است. مدافعین پرسپولیس باید از اکنون آماده تقابل احتمالی با دو مهاجم خطرناک اولسان باشند.

دیدگاه‌ها