کد خبر : 1723839 | 17 آذر 1399 ساعت 13:07 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه ایجنت اوبامیانگ به آرتتا: تیم ضعیف است

بعد از شکست آرسنال مقابل تاتنهام ایجنت اوبامیانگ مهاجم این تیم به انتقاد از میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها پرداخت و فشار بر اوبامیانگ را غیرمنصفانه دانست.

کنایه ایجنت اوبامیانگ به آرتتا: تیم ضعیف است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 آرسنال مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن، مدیر برنامه‌های پی‌یر امریک اوبامیانگ ستاره خط حمله آرسنال فرصت را برای حمله به میکل آرتتا سرمربی این تیم مناسب دید. او فشارهای اخیر بر اوبامیانگ به دلیل ناکامی او در گلزنی را غیر منصفانه دانست و گفت مشکل آرسنال کلی است و نباید همه تقصیرها را به گردن یک بازیکن انداخت.

 

1543373

 

اوبامیانگ که تابستان گذشته یک قرارداد جذاب سه ساله با آرسنال امضا کرد در این فصل با انتقادهای زیادی مواجه بوده. اوبامیانگ در فصل جدید لیگ برتر تا این لحظه تنها دو گل به ثمر رسانده و هواداران را از خود خشمگین کرده است.

 

1551095

 

کواکو منسا مدیر برنامه‌های آرسنال اما بعد از شکست دیشب مقابل تاتنهام به این اشاره کرد که آرسنال در یازده بازی اخیر تنها ده گل به ثمر رسانده و در این شرایط تقصیر متوجه سرمربی است و نه بازیکنان خط حمله.

 

مدیر برنامه‌های اوبامیانگ در پایان بازی یک پست اینستاگرامی منتشر کرد که تصویری از آمار و عملکرد خط حمله آرسنال را نشان می‌داد. در این آمار مشخص است که آرسنال تنها 10 گل به ثمر رسانده و از این نظر در رتبه هفدهم لیگ برتر قرار دارد. شوتهای در چارچوب آرسنال در این یازده هفته هم 32 شوت بوده و آرسنالی‌ها 65 موقعیت خلق کرده اند.

 

1551096

 

ایجنت اوبامیانگ در بالای این تصویر از عبارت " اگر موقعیت خلق می‌کردید..." استفاده کرد تا به کنایه نشان دهد موکلش در شرایطی که تیم موقعیت گلزنی خلق نمی‌کند نمی‌تواند گلی به ثمر برساند و انتقادها از او غیرمنصفانه است.

 

 

 

دیدگاه‌ها