کد خبر : 1723879 | 17 آذر 1399 ساعت 15:59 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین گل مقابل تیمی که نمی‌خورد

گادوین منشا حریص ترین جوینده کفش طلا

مهاجم نیجریه‌ای گل گهر در بهترین شرایط از نظر آمادگی قرار دارد و در هفته پنجم موفق به ثبت گل شماره 5 خود در ترکیب آبی‌پوشان سیرجانی شد.

گادوین منشا حریص ترین جوینده کفش طلا

 

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا که با حضور در پیکان در فوتبال ایران چهره شده بود، در اولین گام با این تیم در کورس آقای گلی قرار گرفت که البته نتوانست مقابل مهدی طارمی کاری از پیش ببرد و علیرغم ثبت 15 گل در دستیابی به عنوان آقای گلی ناکام ماند.

 

منشا که فصل بعد از آن به پرسپولیس پیوسته بود و در همان فصل حواشی بزرگی در رقابت با مهدی طارمی شکل داده بود، در نهایت به موفقیت بزرگی دست نیافت. اعتراض او نسبت به اینکه دیگر بازیکنان به او برای دستیابی به گل پاس نمی‌دهند و همه چیز به طارمی ختم می‌شود. موضوعی که حاشیه بزرگی را در تیم شکل داد و این در حالی بود که منشا بعد از اینکه آقای گلی را در فصل گذشته در پیکان از دست داده بود مدعی شد که آقای گلی در تیمی مثل پرسپولیس با توجه به موقعیت‌های فراوان در هر بازی کار آسانی خواهد بود.

در ادامه اما منشا علیرغم برخی گل‌های حساسی که برای پرسپولیس به ثمر رسانده بود، نتوانست با حواشی حضور در پرسپولیس کنار بیاید و با فسخ قراردادش با نظر برانکو از این تیم جدا شد. مهاجم نیجریه‌ای که در تصمیمی جنجالی بعد از فسخ قرارداد راهی استقلال شده بود، در این تیم نیز نتوانست به موفقیت بزرگی دست یابد و خیلی زود از جمع آبی‌پوشان هم جدا شد.

 

منشا بعد از تجربه حضور در فوتبال امارات، بار دیگر مورد توجه مجید جلالی قرار گرفت. مجید جلالی امیدوار بود کشف خارجی‌اش اینبار در گل گهر سیرجان بتواند تیمش را از منطقه سقوط نجات دهد. منشا در بازگشت به ایران موفق شد عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و این مساله در کنار موضوع قانون منع بکارگیری بازیکنان جدید خارجی باعث شد تا گل گهر به دنبال حفظ سرمایه خود برای فصل جدید باشد.

 

مهاجم نیجریه‌ای گل گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه نویی اما موفق شده عملکردی فوق العاده طی 5 بازی اخیر از خود به جا بگذارد و اکنون با 5 گل زده و عطش سیری ناپذیر برای دستیابی به موفقیت بیشتر، به مهره‌ای قابل اعتنا در خط حمله آبی‌پوشان سیرجانی تبدیل شده است. منشا بعد از اینکه پیکان موفق شد دو گل در ابتدای بازی به ثمر برساند، رهبری خط حمله گل گهر را برعهده گرفته و موقعیت‌های خوبی روی دروازه محمد دریس شکل داده که یک بار موفق به گلزنی شده و یک بار دیگر نیز ضربه‌اش به شکلی زیبا توسط گلر پیکان دفع شد. با این حال با نمایشی که منشا از خود به جا گذاشته، می‌توان احتمال داد که او در نیمه دوم نیز به مهره‌ای خطرناک برابر تیم مهدی تارتار تبدیل شود و باید دید منشا در مسیر دستیابی به عنوان آقای گلی، قادر خواهد بود به پنج گلی که زده، اضافه کند یا خیر.

دیدگاه‌ها