کد خبر : 1723911 | 17 آذر 1399 ساعت 17:31 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بی دقتی، مانع از اولین پاس گل نادری

بازیکن جدید استقلال بدشانس بود که نتوانست اولین پاس گلش را ثبت کند.

بی دقتی، مانع از اولین پاس گل نادری

به گزارش "ورزش سه"، بازی استقلال و صنعت نفت در نیمه نخست به حدی سرد و کسل کننده بود که حتی یک موقعیت گل یا یک شوت درون چارچوب نیز در آن به ثبت نرسید.
شاید تنها موقعیت نصفه و نیمه ای که در این بازی بدست آمد، روی حرکت نادری بود که پاس او دقت و سرعت لازم را نداشت و به قایدی نرسید.


در دقیقه 41 این دیدار، حرکت ترکیبی ارسلان مطهری و سیداحمد موسوی از سمت راست باعث شد دفاع صنعت نفت برای تصاحب توپ به سمت این دو بازیکن هجوم ببرند که همین عامل باعث شد مدافعین آبادانی از نادری غافل شوند.


موسوی با سری بالا و دیدی خوب، با پای چپ نادری را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با یک استپ سینه تماشایی توپ را جلوی پای خودش انداخت و در حالیکه مدافعین صنعت نفت به هوای آفساید عقب تر بودند، او قصد داشت مهدی قایدی را صاحب موقعیت کند.


اما پاس نادری دقت لازم را نداشت و توپ به  قایدی که در مقابل دروازه خالی در انتظار پاس بود، نرسید و فلاح زاده سنگربان صنعت نفت توپ را در آغوش کشید.


شاید اگر نادری با دقت بیشتری این توپ را برای قایدی ارسال می کرد، قفل دروازه صنعت نفت در این دقیقه باز شده بود ولی این اتفاق رخ نداد تا نیمه نخست دیدار سرد و بی روح دو تیم با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها