کد خبر : 1723919 | 17 آذر 1399 ساعت 17:56 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی و تجربه اولین شکست در برابر پیکان

امیر قلعه نویی در قامت سرمربی برای اولین بار در برابر پیکان شکست خورد. او همواره با تیم های تحت هدایتش یا در برابر پیکان متوقف شده و یا در برابر این تیم پیروزی را تجربه کرده است.

قلعه نویی و تجربه اولین شکست در برابر پیکان

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در همان دقایق ابتدایی بازی غافلگیر شد و دو گل پی در پی را دریافت کرد که البته روی گل دوم اگر دست علیرضا حقیقی روی اوت به توپ نمی خورد گل قبول نمی شد. در ادامه گل گهر ارایه گر بازی خوبی بود و می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما به جز منشا دیگر بازیکنان این تیم از جمله پیمان رنجبری قدر موقعیت ها را ندانستند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود پیکان خاتمه یافت. البته تیم پیکان در این بازی مثل همیشه روی ضد حملات تیم خطرناکی نشان داد و در نهایت به آنچه که می خواست رسید.

 

فوتبال امروز روز بد خود را به امیر قلعه نویی و البته علیرضا حقیقی نشان داد. علیرضا حقیقی چه در این فصل و چه در فصل گذشته در هفته های متمادی با سیوهای خود برای تیم نساجی و گل گهر امتیاز آور بود اما در بازی امروز در همان دقایق آغازین از حسین پورامینی گل خورد که در این صحنه هیچ مدافعی از گل گهر او را نگرفته و شاید همین گل تمرکز او را بهم زد و در ادامه روی اوت نادر محمدی خودش توپ را به درون دروازه هدایت کرد.

 

گل گهر در هفته های ابتدایی یک شکست تلخ را تجربه کرد و البته این شکست دستاوردهایی هم برای تیم امیر قلعه نویی داشته است.

دیدگاه‌ها