کد خبر : 1723920 | 17 آذر 1399 ساعت 17:58 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی: با گل‌های عجیب غریب برابر پیکان باختیم

سرمربی گل گهر سیرجان با ابراز تعجب از گل‌های دریافتی تیمش مقابل پیکان، از عملکرد بازیکنانش دفاع کرد.

قلعه نویی: با گل‌های عجیب غریب برابر پیکان باختیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی که امیدوار بود تیمش در بازی خانگی مقابل پیکان با دستیابی به نتیجه لازم صدرنشینی خود را تثبیت کند، تن به شکست دو بر یک مقابل شاگردان مهدی تارتار داد. سرمربی گل گهر با اشاره به گل های عجیبی که در این بازی تیمش دریافت کرده گفت: به تیم پیکان تبریک و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون به غیر از پنج دقیقه اول، فوتبال خیلی خوبی را بازی کردیم. گل‌های عجیب و غریبی دریافت کردیم،‌مخصوصا گل دوم. موقعیت‌هایی را هم از دست دادیم که برای من جای تعجب دارد. من نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد فنی بگیرم چون توپ از روی خط هم گل نمی‌شد.

 

او ادامه داد: وقتی تیم ایجاد موقعیت می‌کند، دیگر احتیاجی به تعویض کردن نیست. تعویض برای زمانی است که تیمت حالت تهاجمی ندارد. تیم ما خیلی خوب و تهاجمی بازی می‌کرد و موقعیت ایجاد می‌شد. برای من جای تعجب دارد که چرا موقعیت پیمان رنجبری وارد دروازه نشد. سه موقعیت خوب داشتیم که در یکی از آن‌ها توپ روی خط دروازه بود. به هر حال این فوتبال است.

 

قلعه‌نویی در پایان با اشاره به اتفاقات داوری در این بازی گفت: در نیمه اول، کمک داور دو اشتباه فاحش داشت. ولی باید فیلم را دوباره ببینیم. در صحنه‌ای هم که توپ به دست رنجبری خورد، دستش باز نبود و به بدنش چسبیده بود. این را باید کارشناسان داوری بگویند. به داورها هم خسته نباشید می‌گویم. نمی‌دانم چرا موقعیت‌های ما گل نشد و گل دوم را به آن شکل خوردیم. غیر عادی بود و مساله فنی نبود. باز هم به تیم پیکان و تارتار تبریک می‌گویم. از همه بازیکنانم راضی هستم. خیلی خوب فوتبال بازی کردند.

دیدگاه‌ها