کد خبر : 1723937 | 17 آذر 1399 ساعت 18:34 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

لمپارد: کپا فردا در ترکیب اصلی خواهد بود

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی فاش کرد که بعد از چند بازی بالاخره کپا آریسابلاگا در دیدار فردا شب مقابل کراسنودار در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

لمپارد: کپا فردا در ترکیب اصلی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فرداشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان کراسنودار روسیه خواهد بود؛ شاگردان فرانک لمپارد در بازی گذشته به یک پیروزی مهم و دلچسب مقابل سویا دست یافتند تا به نوعی صعود خود به مرحله بعدی را به عنوان صدرنشینی قطعی کرده باشند.

 

 

1551214

 

 

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل کراسنودار گفت: " ما یک دوره بسیار خوب با پیروزی به همراه کلین شیت های پیاپی پشت سر گذاشتیم. برابر لیدز ما به شکل فوق العاده ای کار را آغاز کردیم اما نهایتاً گل خوردیم. با این وجود ما روش خود را تغییر نمی دهیم و به آن اعتقاد کامل داریم."

 

صحبتهای کلوپ مبنی بر مدعی بودن چلسی: " خیلی به این جور چیزها فکر نمی‌کنم و اهمیت چندانی به این صحبت‌ها نمی دهم. لیورپول و منچسترسیتی از تیم‌های خوبی برخوردار هستند و تیم‌های مدعی دیگر نیز وجود دارند. ما بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته ایم اما لیورپول و سیتی مدت زمان زیادی ترکیب خود را در اختیار دارند."

 

بازی کردن کپا آریسابلاگا: " او فردا در ترکیب اصلی قرار خواهد داشت. با این حال فرم کپا با مندی تفاوت دارد. کپا به شکلی بسیار فوق‌العاده تمرین می‌کند و به تلاش خود ادامه می‌دهد. اصلاً شک ندارم که می خواهم او را دوباره به شرایط مسابقه برگردانم."

 

 

1530382

دیدگاه‌ها