کد خبر : 1723939 | 17 آذر 1399 ساعت 18:35 | 36.8K بازدید | 5 دیدگاه

کارشناس داوری بازی استقلال-صنعت نفت

مظفری زاده: در تصاویر گل نفت سالم بود

بازی تیم های استقلال و صنعت از هفته پنجم لیگ برتر در حالی با تساوی به پایان رسید که یکی دو صحنه مهم داوری در آن رخ داد.

مظفری زاده: در تصاویر گل نفت سالم بود

به گزارش"ورزش سه" بازی تیم های استقلال و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی و با قضاوت حسن اکرمی با تساوی یک، یک به پایان رسید. در این بازی که نیمه اول کم حادثه ای داشت چند اتفاق مهم داوری در نیمه دوم رخ داد که دو تیم نسبت به سوت های زده اعتراض هایی داشتند. سعید مظفری کارشناس در تحلیل قضاوت حسن اکرمی در بازی امروز گفت:"
-در دقایق تلف شده نیمه اول داور به خاطر تکل بی مورد داریوش شجاعیان را با کارت زرد جریمه کرد که کاملا درست بود و اعتراض شجاعیان به تصمیمش غلط بود.


-دقیقه 58 محمدطیبی با دست ضربه ای به مهدی قائدی زده و مانع از حرکت او شد. این حرکت خطا بود و می توانست کارت زرد داشته باشد اما داور به این اعتقادی نداشت در حالی که این صحنه به نظر خطا بود و داور اشتباه کرد. این صحنه باعث اعتراض کادرفنی استقلال شد و در نهایت محمودفکری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.


-دقیقه 62 داور مسابقه به درستی شبیه سازی قائدی را تشخیص داد و این بازیکن را جریمه کرد.


دقیقه 74 کمک داور بازی گل صنعت نفت را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد اما در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد در زمانی که بازیکن صنعت نفت با سر به توپ ضربه می زند طالب ریکانی و مدافع استقلال روی یک خط هستند. براساس این تصاویر می توان گفت گل سالم بوده و کمک داور اشتباه کرده است.

 


-دقیقه 84 توپ در حالی که مدافع نفت تعادلش به هم خورده و روی زمین افتاده بود ناخواسته به دستش خورد که داور به درستی اعلام ادامه بازی داد.

دیدگاه‌ها