کد خبر : 1723948 | 17 آذر 1399 ساعت 18:57 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: کاوانی و مارسیال با ما سفر نمی کنند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد تایید کرد که ادینسون کاوانی و آنتونی مارسیال به دلیل مصدومیت مقابل لایپزیش غایب خواهند بود.

سولسشر: کاوانی و مارسیال با ما سفر نمی کنند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد فرداشب در یک دیدار مهم و سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان اروپا مهمان لایپزیش خواهد بود؛ شکست شیاطین سرخ در بازی قبلی برابر پاری سن ژرمن باعث شد که کار آنها برای صعود تا حدودی دشوار شود اما با این حال شاگردان اوله گنار سولسشر با یک تساوی برابر لایپزیش نیز به مرحله بعدی خواهند رفت.

 

اوله گنار سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر لایپزیش گفت: "بازی های حذفی یا رقابت‌هایی از این قبیل بسیار مهم هستند. بازیکنان این جا هستند و به یونایتد تعلق دارند چراکه از خصوصیاتی برخوردارند که ما به دنبال آن بودیم. این مسابقات اصلاً راحت نیستند و ما هرگز به این موضوع فکر نمی کنیم."

 

 

1551221

 

 

کفایت یک تساوی برای صعود: " باید مواظب باشیم چرا که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما نمی توانیم به یک تساوی بدون گل امید داشته باشیم و هیچ کاری انجام ندهیم. ما حتی مقابل پاری سن ژرمن نیز نشان دادیم که به دنبال پیروزی هستیم و در دیدار فردا نیز این موضوع را به نمایش خواهیم گذاشت. خیلی خوب لایپزیش را می‌شناسیم و می‌دانیم که آنها غیرقابل پیش بینی هستند."

 

غایبان منچستریونایتد در بازی فردا: " داوید دخیا و لوک شاو با ما به آلمان سفر خواهند کرد. با این حال ادینسون کاوانی و آنتونی مارسیال کمی مصدوم هستند و با ما سفر نخواهد کرد."

 

 

1551222

دیدگاه‌ها