کد خبر : 1724108 | 18 آذر 1399 ساعت 13:45 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: یونایتد دست به ریسک احمقانه نمی‌زند

سولسشر می‌گوید یونایتد در بازی امشب مقابل لایپزیش نیازی به ریسک‌های احمقانه ندارد و این بازی آزمونی برای شخصیت تیم او است.

سولسشر: یونایتد دست به ریسک احمقانه نمی‌زند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد امشب به لایپزیش سفر می‌کند تا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با این تیم آلمانی بازی کند شاگردان سولسشر که در حال حاضر صدرنشین گروه هستند امیدوارند امشب بتوانند صعودشان به مرحله یک هشتم را قطعی کنند.

 

1551478

 

منچستریونایتد در بازی امشب مقابل لایپزیش تنها کافی است از شکست خوردن اجتناب کند تا جواز صعود به مرحله بعد را بدست بیاورد. یونایتد در بازی رفت مقابل لایپزیش موفق شد حریف آلمانی را در اولدترافورد 5-0 در هم بکوبد.

 

سولسشر در آستانه بازی امشب به تلویزیون منچستریونایتد گفت: " بله این بازی، بازی مرگ و زندگی است. هر بازی در چمپیونزلیگ در واقع چنین شرایطی دارد. این بازی آزمون شخصیت تیم ما است و نشان می‌دهد تا چه حد برای ساخت شخصیتی تیمی موفق بوده ایم".

 

1551223

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " ما با این هدف به لایپزیش می‌رویم که اقتدار خودمان را نشان بدهیم، قدرت مان را به حریف تحمیل کنیم و امیدواریم به پیروزی برسیم. با اینحال اینکه ما در صورت شکست نخوردن صعود می‌کنیم در ذهن مان هست و نیازی نداریم که دست به ریسک‌های احمقانه بزنیم. ما باید در این بازی تصمیمهای خوب و درست بگیریم".

 

 

دیدگاه‌ها