کد خبر : 1723963 | 17 آذر 1399 ساعت 19:30 | 79.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که برای بقا می جنگید، به یک چهارم آسیا رسید

تیم سوون سامسونگ با یک بازی خوب و منطقی توانست از سد یوکوهاما مارینوس ژاپن بگذرد.

تیمی که برای بقا می جنگید، به یک چهارم آسیا رسید

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های یوکوهاما مارینوس ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی در استادیوم خلیفه شهر دوحه به مصاف هم رفتند.


یوکوهاما با 13 امتیاز و به عنوان تیم نخست راهی این مرحله شده بود و سوون سامسونگ نیز با 5 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به گوانگژو اورگراند و به عنوان تیم دوم گروه G پای به مرحله یک هشتم نهایی گذاشته بود.


در این دیدار، ارک مهاجم برزیلی یوکوهاما گل اول بازی را به ثمر رساند و این تیم را پیش انداخت. در حالیکه تیم ژاپنی کنترل بیشتر بازی را در دست داشت، این بازی در نیمه اول با همین یک گل به سود یوکوهاما به پایان رسید.


اما در نیمه دوم طوفان تیم کره ای شروع شد. در دقیقه 57 کیم تائه هوان موفق شد گل تساوی سامسونگ را به ثمر برساند. در حالیکه یوکوهاما در دقیقه 77 دست به 3 تعویض زد تا بتواند بازی را به سود خودش عوض کند، اما کاملا عکس این نتیجه رخ داد.


در دقیقه 82 کیم مین وو هافبک 30 ساله و کهنه کار سامسونگ گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 87 هان سئوک جانگ تیر خلاص را بر پیکر تیم ژاپنی وارد کرد و سامسونگ را سه بر یک پیش انداخت.


آدام اونایو که در دقیقه 84 به بازی آمده بود، در دقیقه 90+2 یکی از گل ها را جبران کرد ولی این، برای بازگشت یوکوهاما به بازی کافی نبود و سوون سامسونگ در میان ناباوری همگان، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.


سامسونگ در لیگ 12 تیمی کره جنوبی در فصل قبل، در رده دهم قرار گرفت و به همراه سایر تیم های رده هفتم تا دوازدهم راهی مرحله پلی آف برای بقا یا سقوط در لیگ کره جنوبی شد.


آنها در دیدارهای مرگ و زندگی بقا توانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند و در نهایت در بین 6 تیمی که برای بقا در کی لیگ تلاش می کردند، در رده دوم قرار گرفت و از سقوط به دسته پایین تر جان سالم به در برد.


حالا تیم سوون سامسونگ که تا یک ماه پیش برای بقا در لیگ کره جنوبی تلاش می کرد، به همراه اولسان هیوندای دیگر تیم کره ای و تیم های ویسل کوبه ژاپن و بیجینگ گوان چین راهی مرحله یک چهارم نهایی شده است.


قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی فردا برگزار می شود تا تیم ها حریفان خود را بشناسند. یک تیم از میان این چهار تیم حریف پرسپولیس در دیدار فینال خواهد بود.

دیدگاه‌ها