کد خبر : 1723971 | 17 آذر 1399 ساعت 19:49 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

پزشک استقلال: فردا از قایدی MRI می گیریم

پزشک استقلال اعلام کرد که فردا از مهاجم این تیم MRI گرفته می شود.

پزشک استقلال: فردا از قایدی MRI می گیریم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای دومین بار در این فصل، پیروزی را از دست داد و در روزی که شاگردان فکری آنگونه که از آنها انتظار می رفت ظاهر نشدند، مقابل صنعت نفت با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شدند.


در دقایق پایانی این دیدار، مهدی قایدی دچار مصدومیت شد و جای خودش را به فردین رابط داد. با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته و دوری چند هفته ای او، هواداران استقلال به شدت بابت مصدومیت قایدی نگران شدند.


در پایان این بازی و در حالیکه قایدی لنگ لنگان استادیوم را به سمت اتوبوس تیم ترک می کرد، دکتر سیاهپوش پزشک تیم استقلال در مورد شرایط این بازیکن گفت: ان شالله فردا از پای قایدی MRI می گیریم و جواب قطعی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.


دکتر سیاهپوش همچنین در مورد وضعیت سلامتی دیگر بازیکنان مصدوم استقلال نیز گفت: فرشید اسماعیلی بهبود پیدا کرده و به بازی بعدی استقلال می رسد. سیاوش یزدانی نیز از فردا نرم دوی دور زمین را آغاز خواهد کرد.


به هر حال با توجه به مصدومیت دیاباته و دوری او تا حدود 5 هفته، در صورت شدید بودن آسیب دیدگی قایدی، قطعا محمود فکری در بازی های حساس پیش رو دچار مشکل خواهد شد و باید دید کادرفنی آبی پوشان در این رابطه چه چاره ای خواهد اندیشید.

دیدگاه‌ها