کد خبر : 1723973 | 17 آذر 1399 ساعت 19:50 | 104.9K بازدید | 23 دیدگاه

لحظات عجیب و غریب خشم از داوری

پرواز فکری؛ عصبانیت به سرمربی استقلال بال داد!

محمود فکری سرمربی استقلال در روزی که چند ستاره اصلی تیمش را در اختیار نداشت نتوانست تیمش را به سه امتیاز بازی برابر صنعت نفت آبادان برساند.

پرواز فکری؛ عصبانیت به سرمربی استقلال بال داد!

 

به گزارش"ورزش سه" روزهای سخت محمودفکری زودتر از آنچه تصور می شد رسیده اند. پس از تساوی برابر پیکان، این مربی 51 ساله در دومین بازی پیاپی این بار در خانه به مساوی رسید. اتفاقی که برای هواداران استقلال که پس از چند سال تشنه  نتایج موفقیت آمیز و رسیدن به جام هستند نمی تواند راضی کننده باشد حتی اگر شیخ دیاباته و وریا غفوری در ترکیب تیم نباشند.


فکری که در حدود 15 سال در استقلال بازی کرده و سال ها بازوبند کاپیتانی تیم را بسته و یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال بوده است بهتر از هرکسی این را می داند؛ اینکه در استقلال نباید چند نتیجه بد پشت هم بگیرد.


تیم او امروز در نیمه اول نمایش خوبی نداشت و به همین دلیل وقتی تصاویر تلویزیونی چهره اش را نشان می دادند نارضایتی را می شد از میمیک صورتش خواند. فکری که اینروزها مثل اولین دوره ای که در استقلال بازی می کرد ریش گذاشته با این تفاوت که ریش هایش الان خاکستری هستند ، بدون اینکه کاپشن و کلاهی به سر داشته باشد زیر باران تند آزادی ایستاده بود و پا به پای بازیکنان درون زمین تحرک داشت و بالا و پایین می پرید.

 

 

 

 


این هیجان در نیمه اول کار دستش داد و اعتراض تندش به داور با کارت زرد همراه بود اما در نیمه دوم که استقلال خوب و تهاجمی آغاز کرد فکری نیز هیجانش کنار زمین چند برابر شده بود.


استقلال امروز به گل رسید اما در حالی که سعی داشت گل های بیشتری بزند گل خورد و نزدیک بود روی ضدحملات و عدم تمرکز دفاعی حتی بازی را ببازد. اتفاقی که می توانست در همین پنجمین هفته شرایط را برای فکری بحرانی کند.


او در پایان بازی عصبانی بود و از داور تا مسئولین و عده ای که دقیق نگفت چه کسانی هستند و نمی گذارند استقلال نتیجه بگیرد حرف زد. البته که او در آخر حرف هایش هم گفت که به تیمی که در اختیار دارد امیدوار است و قصد دارد استقلال واقعی را در هفته های آینده بسازد.

 

 

 

 


این همان انتظار هواداران استقلال است که بیصبرانه منتظرند تا تیمشان روی روند موفقیت قرار بگیرد. مسئولیتی که اکنون بر عهده فکری است و اگر دلش می خواهد ماجرایش با استقلال طولانی و متداوم باشد با وجود تمام مشکلات باید نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها