کد خبر : 1723977 | 17 آذر 1399 ساعت 20:05 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی دروغین نه؛ پورامینی واقعی گل زد

شاید حسین پورامینی به واسطه رفتارش در بازی با ذوب آهن شناخته شده است. جایی که داور خطای مدافع پیکان به روی او را پنالتی گرفت اما وی در یک حرکت جوانمردانه خطاب به داور گفت خطایی روی او صورت نگرفته است.

پنالتی دروغین نه؛ پورامینی واقعی گل زد

به گزارش "ورزش سه"، اما حسین پورامینی که پیش تر در پارس جنوبی شاگرد مهدی تارتار بود و بهمراه او قهرمانی در لیگ یک را تجربه کرد در یکی دو فصل اخیر یکی از خوب های پیکان در میانه میدان بود. اما شاید امتیازاتی که پیکان از دست می داد موجب شد تا کمتر به چشم آید. با حضور مهدی تارتار و انگیزه ای که این مربی به پیکانی ها تزریق کرده حالا همه نفرات این تیم با همه وجود و با شور و شوق خاصی بازی می کنند. از جمله حسین پورامینی که در همان ثانیه های آغازین بازی روی ضربه ایستگاهی به زیبایی هر چه تمامتر دروازه گل گهر سیرجان را باز کرد. اینبار پای پنالتی دروغین در میان نبود و حسین پورامینی یک گل زیبا و درست به ثمر رساند. گلی که سر آغاز سه امتیاز حساس و شیرین برای پیکانی ها بود.

 

حسین پورامینی با توجه به اینکه قدو قامت بلندی ندارد تصور می شد براحتی از سوی خط دفاعی گل گهر مهار شود؛ این بازیکن که روی تیر یک جایگیری کرده بود پیش از ضربه با یک بدن به خوبی از یار خود جدا شد و در فضای یک توپ را به قعر دروازه گل گهر فرستاد. بازی رو به جلوی پیکان به خصوص در دقایق آغازین که تیم حریف را در منطقه یک سوم دفاعی اش پرس کرده بود اگر تکرار شود باز هم به حسین پورامینی اجازه گلزنی می دهد. هافبک بوشهری پیکان که همانند دیگر بازیکنان بوشهری فوتبالمان خلاق و بازی رو به جلو را دوست دارد. کم حاشیه بودن موجب شده او در این سال ها کمتر به چشم آید. شاید به این دلیل که در تیم نقش هافبک کارگر را دارد اما به واقع نمی توان از تاثیر گذاری او براحتی گذشت. بازیکنی در خدمت تاکتیک تیم.

دیدگاه‌ها