کد خبر : 1724034 | 18 آذر 1399 ساعت 08:41 | 28.5K بازدید | 8 دیدگاه

تعصبم را نشان دادم؛ گناه است؟

عباس‌زاده: گل بزنم دوباره لوگوی تراکتور را می‌بوسم

مهاجم تیم تراکتور می‌گوید که داور مانع از پیروزی این تیم شد و آن ها می‌توانستند یک برد خوب را به دست بیاورند.

عباس‌زاده: گل بزنم دوباره لوگوی تراکتور را می‌بوسم

به گزارش ورزش سه، محمد عباس زاده آخرین خرید تراکتور برای نقل و انتقالات تابستانی بوده که هفته گذشته به عنوان منجی تیم علیرضا منصوریان نقش آفرینی کرد و در بازی با فولاد نیز یک موقعیت بسیار خوب را با فرار از پشت مدافعان سفیدپوش به دست آورد اما پرچم اشتباه کمک داور، مانع از ثبت دومین گل یا نخستین پاس گل عباس زاده شد.

 

اما آنچه که درباره او بیشتر جنجال برانگیز شده، خوشحالی پس از گلش در بازی با مس رفسنجان بود. جایی که در مقابل دوربین های تلویزیونی قرار گرفت و با بوسه بر لوگوی تراکتور، علاقه اش نسبت به تیم جدیدش را نشان داد. لحظاتی پس از این حرکت، ویدیوی خوشحالی عباس زاده به شکلی باورنکردنی وایرال شد و دوشنبه شب به برنامه فوتبال برتر هم رسید و مجری این برنامه با کنایه به مهاجم تراکتور، جملاتی را به زبان آورد.

 

پس از بازی با فولاد، گفتگویی را با گلزن تراکتوری ها انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

 

* تعصبم را نشان دادم؛ گناه است؟
عباس زاده در پاسخ به سوال نخست که درباره شادی اش پس از گلزنی به مس رفسنجان بود، می‌گوید: «من از کودکی و زمانی که کنار خانواده در شالیزار کار می‌کردم، یاد گرفتم که نان حلال در بیاورم. در فوتبال پیراهن هر تیمی را که پوشیدم، تا آخرین ذره توانم برایش تلاش کردم و تعصبم را نشان دادم. من انگیزه بالایی برای گلزنی داشتم و خوشحالم که برای تیمم گل زدم و پیراهنش را بوسیدم؛ آیا این کار گناه است؟ اگر گل بزنم ممکن است دوباره این کار را بکنم و هیچ اشکالی ندارد.»

 

* انتظار این واکنش ها را نداشتم
خرید جدید منصوریان درباره واکنش هواداران سایر تیم ها به خصوص پرسپولیسی ها و همچنین افراد رسانه ای، توضیح می‌دهد: «شما میدانید که من چند سال است در این فوتبالم، بالا و پایینش را دیده ام. وقتی در نساجی بودم و گل می‌زدم، طبیعی بود که هواداران تیم رقیب علیهم شعار بدهند یا چیزهای دیگری بگویند. وقتی به پرسپولیس رفتم نیز همینطور بود و هر هفته در کنار حمایت ها، بعضی از رقیبان هم فحاشی می‌کردند. حالا در تراکتور هم به همین شکل، من هواداران را درک می‌کنم اما برخی از اهالی فوتبال چرا آن ها را تحریک می‌کنند و هیزم در این آتش می‌ریزند. مگر آن ها تعصب جایی که برایش کار می‌کنند را نمی‌کشند؟»

 

1549714

 

* شرمنده تی تی ها شدیم
او درباره بازی با فولاد هم می‌گوید: «ما نمایش خوبی داشتیم و همانطور که آقای منصوریان گفتند، می‌توانستیم پیروز شویم. باتوجه به وضعیت جدول، به پیروزی نیاز داشتیم و از همان ابتدا هم دیدید که حمله کردیم اما متاسفم که نتوانستیم به پیروزی برسیم و شرمنده تی تی ها شدیم.»

 

* صددرصد می‌گویم که آفساید نبود
محمد عباس زاده در مورد عملکرد داور نیز می‌گوید: «اول این را بگویم که من همیشه به داوران احترام گذاشته ام و خواهم گذاشت. اما در آن صحنه که آفساید من گرفته شد، شما بروید و از تمام دوربین ها ببینید، واقعا آفساید نبود. آن موقعیت می‌توانست سه امتیاز را برای ما داشته باشد و وضعیتمان در جدول را بهتر کند اما تصمیم اشتباه داور مانع از این اتفاق شد. بعد از بازی فهمیدم که یکی دو پنالتی هم برایمان نگرفتند. واقعا تاسف آور است چون ما زحمت کشیدیم و تا آستانه پیروزی پیش رفتیم اما اینطور تلاش هایمان به هدر رفت.»

 

* امیدوارم هواداران حمایت کنند
عباس زاده با اشاره به وضعیت بدنی اش توضیح می‌دهد: «من محمد عباس زاده همیشه خودم را در زمین نشان داده‌ام، قبلا قول آقای گلی را به هواداران نساجی دادم و به آن عمل کردم. حالا هم امده ام که نشان دهم تمام نشده ام و باور کنید انگیزه ام هزار برابر است. به تی تی ها میگویم که شما از من و دیگر بازیکنان حمایت کنید، مطمئن باشید نتیجه اش را در کنار هم خواهیم دید.»

 

1547922

 

* مهم نیست چه کسی بازی کند
وی در پایان با اشاره به حضورش روی نیمکت ذخیره ها اشاره می‌کند: «اصلا مهم نیست چه کسی بازی کند، همه در تمرین تلاش میکنیم و در نهایت این کادرفنی است که تصمیم می‌گیرد. اگر یک دقیقه هم وقت داشته باشیم، باید تمام تلاشمان را کنیم.»


* ای کاش پرشورها در ورزشگاه بودند 
او در خصوص جای خالی هواداران تراکتور اظهار داشت: «جای خالی هواداران به شدت حس می‌شود، در تیم های پرطرفدار به این شکل است که آن ها با هواداران خود تعریف می‌شوند و تراکتور هم به همین شکل. آرزو میکنم هرچه زودتر پرشورها را ببینم و در مقابل آن ها بازی کنم اما همین الان هم از هواداران تراکتور در فضای مجازی انرژی میگیریم»

دیدگاه‌ها