کد خبر : 1724062 | 18 آذر 1399 ساعت 10:37 | 60.7K بازدید | 4 دیدگاه

ابتکار منحصربفرد علیمنصور برای ختم دعوا (عکس)

سرمربی تراکتور برای پایان دادن دعوای دقایق پایانی بازی با فولاد دست به ابتکار جالبی زد.

ابتکار منحصربفرد علیمنصور برای ختم دعوا (عکس)

به گزارش ورزش سه، حواشی دقایق پایانی بازی تراکتور و فولاد به حدی بود که به طور کلی متن بازی را تحت الشعاع قرار داد. در حالی که در داخل زمین و در طول نود دقیقه، صحنه جذاب چندانی را شاهد نبودیم، جنجال دقیقه 86، دیدار تراکتور و فولاد را به جنجالی ترین بازی هفته تبدیل کرد. در جریان این دعوا اما اتفاقی رخ داد که بسیار جالب بود. علیرضا منصوریان بلافاصله بعد از به هم ریختن اوضاع به سمت جواد نکونام رفت و با ابتکاری جالب او را از صحنه دعوا خارج کرد.

 

در حالی که فولادی ها معتقد بودند یکی از بازیکنان تراکتور به سرمربی شان فحاشی کرده و از طرفی هم به شدت از خطای خشن اکبر ایمانی در لب خط شاکی بودند و همین موضوع باعث کلید خوردن دعوای دقایق پایانی شده بود، منصوریان بدون ورود به صحنه دعوا به سمت جواد نکونام دویده و با بغل کردن سرمربی فولاد از حضور او در صحنه درگیری جلوگیری کرد. منصوریان که رابطه خوبی با نکونام دارد بعد از بغل کردن او، دقایقی با سرمربی فولادی ها صحبت کرده و او را به آرامش دعوت کرد.

 

جالب اینجاست که این ابتکار منصوریان کارساز هم بود و جواد نکونام از رفتن به صحنه درگیری صرفنظر کرد و گلایه اش را به گوش منصوریان رساند. سرمربی تراکتوری ها نیز بعد از آرام کردن نکونام به او اطمینان داد با فردی که در تیمش فحاشی کرده شدیدا برخورد خواهد کرد.

 

1551385

 

1551386

 

1551387

دیدگاه‌ها