کد خبر : 1724075 | 18 آذر 1399 ساعت 11:34 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

اخباری برنده دوئل بی صدای شماره یک ها (عکس)

سنگربان تراکتور یک روز ویژه را در بازی مقابل فولاد پشت سر گذاشت.

به گزارش ورزش سه، محمدرضا اخباری پس از پایان دوران خدمت سربازی اش در تراکتور، به تیم سابقش سایپا بازگشت اما نتوانست روزهای خوبی را در تیم علی دایی برای خود و تیمش رقم بزند. اخباری که به واسطه درخشش در تراکتور به چهره ای محبوب در نزد تی تی ها تبدیل شده بود یک بار دیگر تصمیم به بازگشت گرفت. او در شرایطی این تصمیم را گرفت که می دانست برای رسیدن به ترکیب اصلی، کار دشواری در پیش خواهد داشت.

 

اخباری ریسک نیمکت نشینی را به جان خرید و در لیگ هجدهم به تراکتور پیوست. او در آن فصل ذخیره محسن فروزان بود. در حالی که پیش بینی می شد این بازیکن سرانجام از نیمکت نشینی به ستوه آمده و لب به اعتراض بگشاید، اخباری اما صبر پیشه کرد و تا زمانی که فروزان از تراکتور کنار گذاشته شد، فقط تمرین کرد و خود را آماده نگه داشت. در آن فصل خیلی ها معتقد بودند که اخباری می توانست حداقل در نصف بازی ها درون دروازه تراکتور بایستد اما حضور او در ترکیب تراکتور محدود به چند بازی آخر فصل شد، آن هم در شرایطی که دیگر فروزان نبود.

 

بعد از پایان لیگ های هجدهم و نوزدهم سرانجام اخباری به ترکیب اصلی تراکتور بازگشته و بار دیگر دروازه بان اول این تیم شد. او در هفته پنجم در حالی از دروازه تراکتور مقابل فولاد حراست کرد که درون دروازه تیم حریف محسن فروزان حضور داشت. این یک دوئل بی سر و صدا بود.هر دو دروازه بان انگیزه های بسیاری داشتند تا توانایی های خود را به رخ یکدیگر بکشند.

 

با وجود اینکه در جریان بازی صحنه حساس آنچنانی روی دروازه دو تیم خلق نشد که نیاز به واکنش های نجات بخش دروازه بانان باشد اما در جریان یک صحنه مشابه قرار گرفتن دو دروازه بان فرصتی بود که اخباری خودی نشان دهد. صحنه ای که از آن صحبت می کنیم برای اخباری در نیمه اول رخ داد و او خارج از محوطه جریمه با تسلط کامل به بازی با پا پرداخته و با از پیش رو برداشتن شیمبا، مهاجم خطرناک فولاد، توپ را به یاران خودی پاس داد.
یک کنش معمولی در مسابقه‌ای که تک و توک موقعیت داشت اما به اخباری برای ادامه روزهای خوب در تراکتور روحیه داد.

 

1551419

 

1551416

 

1551418

 

1551417

دیدگاه‌ها