کد خبر : 1724077 | 18 آذر 1399 ساعت 11:39 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

موتور تراکتور چشم انتظار محرک سال قبل (عکس)

هافبک ملی پوش تراکتوری ها هنوز نتوانسته تاثیر غیرقابل کتمان فصل گذشته خود را روی بازی تیمش بگذارد.

به گزارش ورزش سه، تراکتور فصل گذشته را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در جام حذفی به پایان رساند. یکی از ارکان اصلی موفقیت های فصل گذشته تراکتور احسان حاج صفی بود. احسان از روز اول لیگ نوزدهم تا پایان بازی ها با حفظ ریتم بازی خوب خود، به محرکی بی نظیر برای موتور تراکتور تبدیل شد به گونه ای که پس از مطرح شدن خبر جدایی اش، تراکتوری ها به تکاپو افتادند تا تحت هر شرایطی او را حفظ کنند.

 

تلاش تراکتوری ها برای حفظ حاج صفی موفقیت آمیز بود و این بازیکن با وجود اینکه در یک قدمی لژیونر شدن قرار داشت، به ماندن در تراکتور رضایت داد. این یک برد نقل و انتقالاتی بزرگ برای باشگاه تراکتور بود. با شروع لیگ بیستم، تراکتوری ها سر مست از حفظ احسان در انتظار درخشش او و رقم خوردن نتایج درخشان برای تیم شان بودند اما تا این لحظه، به هردلیلی حاج صفی نتوانسته آن ستاره ای باشد که فصل گذشته بود.

 

1551424

 

البته حاج صفی در این فصل هم بازی های خوبی برای تراکتور انجام داده اما نمایش بی نظیر او در لیگ نوزدهم، انتظارات را به حدی بالا برده که در هر بازی انتظار گلزنی، گل سازی و رقم زدن اتفاقات شیرین از او می رود. احسان در بازی با فولاد هم یکی از امیدهای اصلی منصوریان برای نفوذ به خط دفاعی فولاد بود اما این اتفاق رخ نداد.

 

1551423

دیدگاه‌ها