کد خبر : 1724082 | 18 آذر 1399 ساعت 11:40 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای اوزیل و مجری معروف؛ تو پل پوگبای آرسنالی

در جدیدترین پرده از دعوای توییتری پیرس مورگان مجری معروف انگلیسی و مسوت اوزیل، مورگان از اوزیل به عنوان "پوگبای آرسنال" یاد کرد.

دعوای اوزیل و مجری معروف؛ تو پل پوگبای آرسنالی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دعوای توییتری پیرس مورگان مجری معروف انگلیسی و مسوت اوزیل ستاره آرسنال، مورگان با انتشار یک توییت اوزیل را خودخواه توصیف کرده و برای اشاره به او از عنوان پل پوگبای آرسنال استفاده کرد.

 

پیرس مورگان و مسوت اوزیل از چند سال پیش بارها در شبکه‌های اجتماعی با هم درگیر شده اند. جدیدترین درگیری رسانه ای آنها زمانی شروع شد که نام اوزیل از فهرست آرسنال برای لیگ برتر و لیگ اروپا حذف شد.

 

1551426

 

بعد از حمایت گروهی از هواداران آرسنال از اوزیل و درخواست بازگشت او به ترکیب، ستاره ترک تبار آرسنال در توییتر خود از آنها تشکر کرد. او با انتشار عکسی از خود در استادیوم امریتس نوشت: " حس داشتن حمایت هوادارها. متشکرم. بهترین هوادار. دوران سخت".

 

1551427

توییت اوزیل که نقطه شروع دعوای جدید او با پیرس مورگان بود

 

اما این توییت اوزیل واکنش عصبانی پریس مورگان را به دنبال داشت که او را به پل پوگبای آرسنال تشبیه کرد. مورگان از اوزیل به عنوان بازیکنی خودخواه یاد کرد که هواداران واقعی آرسنال از او حمایت نخواهند کرد.

 

1551429

واکنش تند پیرس مورگان به اوزیل و تشبیه او به پل پوگبای آرسنال

 

مورگان در توییت خود در پاسخ به اوزیل نوشت: " هواداران واقعی آرسنال از تو حمایت نمی کنند. تو پل پوگبای ما هستی. بازیکنی با دستمزد بسیار بیشتر از آنچه باید باشد که بسیار کمتر از آنچه باید عملکرد دارد. میزان اهمیتی که برای خودت قائل هستی شوکه کننده است. واقعیت".

 

1551430

واکنش اوزیل به توییت تند و تیز پیرس مورگان

 

اما اوزیل واکنش مورگان را بی پاسخ نگذاشت و کمی بعد در پاسخ نوشت: " پیرس، رفیق، هنوز هم به خاطر آن روز ناراحتی؟ به نظرم هوادار واقعی قهرمان‌های دنیا نیستی. امیدوارم چشمهایت همانقدر که گوشهایت خوب می‌شنود، خوب ببیند".

 

 

دیدگاه‌ها