کد خبر : 1724088 | 18 آذر 1399 ساعت 12:04 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن را مظلوم خطاب نکنید؛

قریشی: نیاز به ترحم هیچ کس نداریم

مدافع ذوب آهن از لغو نشدن دیدار تیمش برابر شهرخودرو که در غیاب بسیاری از هم‌تیمی‌هایش برگزار شد، گله‌مند است.

قریشی: نیاز به ترحم هیچ کس نداریم 

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در حالی مقابل شهر خودرو در هفته پنج رقابت های لیگ برتر به میدان رفت، که اکثر بازیکنانش را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت. 


محمد قریشی مدافع میانی سبزپوشان در مصاحبه‌ای با "ورزش سه" در اینباره می گوید:« باور کنید هیچ کدام از این تیم های پر ادعا و پر سر و صدای لیگ حاضر نمی‌شدند، با این شرایط و ۱۸ کرونایی در زمین مسابقه حاضر شوند.»


قریشی با اشاره به رفتار رحمان رضایی اضافه کرد:« جا دارد از آقا رحمان تشکر کنم که این شجاعت را  قبل بازی به ما دادند که برویم و از حقمان دفاع کنیم. خسته نباشید می گویم به تک تک بچه ها، چه آن هایی که در روز بازی حاضر بودند و چه آنهایی که به خاطر این بیماری نتوانستند بازی کنند  اما دلشان با تیم بود.  همه پشت هم رفتیم، جنگیدیم و فارغ از هر نتیجه ای ثابت کردیم که یک تیم منسجم هستیم و در هر شرایطی از حقمان دفاع می‌کنیم.»


او در ادامه حرف های کنایه آمیزی به زبان آورد و گفت:« گله ای هم از هیچ کسی نداریم چون بی فایده است و کنترلی بر تصمیماتی که از بیرون گرفته می‌شود، نداریم. درضمن مسئولیت این نتایج را هم قبول می‌کنیم و بیشتر تلاش می‌کنیم، چون حق گرفتنی است و ما این کار را انجام می‌دهیم.


قریشی در پایان افزود: لطفا تیم ذوب آهن را مظلوم خطاب نکنید؛ زیرا این تیم نیاز به ترحم کسی ندارد. از هوادارامان تیم عذرخواهی می‌‌کنیم و قول می‌دهیم برای موفقیت این تیم تمام تلاشمان را  انجام دهیم. مطمئنا در آینده روزهای خوبی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها