کد خبر : 1724092 | 18 آذر 1399 ساعت 12:29 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

غول‌کش مثل تارتار و بچه‌هایش

پیکان سومین مدعی قهرمانی را هم زیر گرفت(عکس)

پیکان تهران در یکی از سخت‌ترین بازی های فصل خود موفق شد یک برد ارزشمندرا به دست بیاورد و سومین مدعی قهرمانی را متوقف کند.

پیکان سومین مدعی قهرمانی را هم زیر گرفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان که در سال‌های گذشته همواره یکی از کاندیداهای سقوط به دسته اول بوده، در لیگ بیستم با مدیریت اکبر محمدی و سرمربیگری مهدی تارتار شرایط بسیار متفاوتی دارد. محمدی که از مدیران فوتبالی به شمار می‌رود و سوابق زیادی در تیم های ملی پایه و باشگاه ها دارد، حالا یک زوج خوب را با تارتار که یکی از مربیان موفق فوتبال ایران در سال‌های گذشته بوده تشکیل داده‌اند و نتیجه همکاری آنها با سایر اعضای باشگاه و بازیکنان جوان نتایج خوبی است که در 5 هفته ابتدایی مسابقات به دست آمده است.


اگرچه مهدی تارتار خیلی دیر و فقط چندروز مانده به شروع لیگ به پیکان اضافه شد اما آنها به جز شکست مقابل نفت آبادان نتایج فوق العاده ای کسب کردندو حالا با 8 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی ایستادند.


نکته قابل توجه درباره تیم خودروساز لیگ برتر انجام 3 مسابقه حساس این تیم از 5 بازی گذشته مقابل تیم های مدعی بوده است. شهرخودروی مشهد، استقلال تهران و گل گهر سیرجان 3 تیم قدرتمند ومدعی لیگ بیستم به شمار می‌روند که با هزینه زیاد سعی دارند در کورس قهرمانی با هم رقابت کنند. جالب اینکه تارتار و شاگردانش در هیچ کدام از این 3 مسابقه بازنده نبودند.

 

1551167


پیکان در هفته دوم لیگ برتر مقابل شهرخودرو به برد ارزشمند یک بر صفر رسید. این تیم در هفته چهارم مقابل استقلال قرار گرفت و موفق شد آبی های پایتخت با تساوی بدون گل متوقف کند. روز گذشته نیز اعضای تیم پیکان کار بزرگ خود را تکمیل کردند و مقابل گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت ها برد دو بر یک را جشن گرفتند تا سومین مدعی قهرمانی را نیز متوقف کرده باشند.


فراموش نکنیم که پیکان این نتایج خوب را در شرایطی به دست آورده که امسال یکی از ارزان ترین تیم های لیگ برتر به شمار می‌رود. آنها با کاهش هزینه ها و جوانگرایی بیشتر از محصولات آکادمی خود بهره می‌برند و اگرچه چند بازیکن باتجربه را نیز در ترکیب خود دارند، اما با این تیم جوان کار بزرگی انجام داده‌اند. 


بی تردید با شرایطی که تیم پیکان در لیگ بیستم دارد، حالا همه حریفان روی این تیم حساب ویژه‌ای باز خواهند کرد. تیم های مهدی تارتار همواره خیلی سخت به حریفان امتیاز می‌دهند و با شرایط کنونی می‌توان انتظار شگفتی سازی های بیشتر را نیز از آنها داشت.

 

1551454

دیدگاه‌ها