کد خبر : 1724096 | 18 آذر 1399 ساعت 12:49 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

حضور وریا در جایی که به آن عادت ندارد (عکس)

کاپیتانی استقلالی ها از قسمت جایگاه ویژه استادیوم آزادی شاهد عملکرد هم تیمی هایش بود.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری که در فصل گذشته بجز دو دیدار، در تمامی بازی های تیمش به میدان رفت و اکنون دیدن او در جایی غیر از زمین مسابقه، اتفاقی است که خیلی به آن عادت نداریم.


کاپیتان خستگی ناپذیر آبی پوشان در لیگ قبل به جز دیدار برگشت مقابل تراکتور که به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد، در تمامی دیدارهای لیگ برتر برای استقلال به بازی رفت و شاید همین عامل و خستگی یک فصل فرسایشی، باعث شد او در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان در برابر الاهلی عربستان مصدوم شد و دیدار برابر پاختاکور را از دست بدهد.


در تمرین پیش از دیدار استقلال برای بازی در برابر صنعت نفت، غفوری دچار مصدومیت شد و به این بازی نرسید. البته کادر پزشکی استقلال اصرار دارد که وریا مصدوم نیست و پس از چند روز به تمرینات تیم ملحق می شود.
با اینکه دو روز پیش شایعات عجیب و غریبی مبنی بر اینکه غفوری مدت زمان بسیار طولانی را در ترکیب استقلال به میدان نمی رود، اما دکتر سیاهپوش پزشک آبی پوشان اعلام کرد که کاپیتان آبی پوشان مصدوم نیست اما به دلیل وجود یک کیست در ناحیه مینیسک با درد مواجه است که با انجام اقدامات درمانی به زودی به میادین باز خواهد گشت.

 

1551465


وریا در بازی روز گذشته در جایگاه ویژه حضور داشت و در کنار مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال شاهد عملکرد هم تیمی هایش بود.


وریا در حالی در قسمت جایگاه ویژه و به دور از چمن استادیوم آزادی حضور داشت که در طول یک سال گذشته همواره او را در سمت راست خط دفاعی استقلال مشاهده کرده بودیم و هواداران استقلال به دیدن وریا در این جایگاه جدید، عادت نداشتند.

 

1551466

دیدگاه‌ها