کد خبر : 1724104 | 18 آذر 1399 ساعت 13:30 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سابق مرسی‌ساید

لیورپول نگران ناکامی سادیو مانه در گلزنی نباشد

ستاره سابق لیورپول می‌گوید ناکامی سادیو مانه در گلزنی در چند بازی پیاپی اعتماد به نفس او را کاهش داده و او باید بر این شرایط غلبه کند.

لیورپول نگران ناکامی سادیو مانه در گلزنی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه در شش بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر جزیره موفق به گلزنی نشده. جان آلدریج ستاره سابق لیورپول می‌گوید ناکامی در گلزنی در چندین بازی پیاپی باعث شده مانه در مقابل دروازه حریفان اعتماد به نفسش را از دست بدهد و او برای بازگشت به روزهای خوب خود باید بر این شرایط غلبه کند.

 

1551476

 

سادیو مانه که تا مدتی پیش یکی از بهترین گلزنان تیم یورگن کلوپ بود اخیراً برای باز کردن دروازه حریفان این تیم دچار مشکل شده. علاوه بر گل نزدن در شش بازی پیاپی او در یازده بازی اخیر لیورپول تنها موفق به زدن یک گل شده است. این علامتی است که هواداران لیورپول را نگران کرده است.

 

آخرین گل سادیو مانه برای لیورپول در جریان پیروزی 5-0 مرسی‌ساید بر آتالانتا در لیگ قهرمانان به ثمر رسیده و در لیگ برتر هم آخرین گل او در دربی مرسی‌ساید مقابل اورتون در تاریخ 17 اکتبر زده شده است.

 

1536322

 

جان آلدریج مهاجم سابق لیورپول در گفتگو با روزنامه لیورپول اکو در این باره گفت: " من با سادیو مانه همذات‌پنداری می کنم به خصوص بعد از پیروزی 4-0 مقابل ولوز که سادیو عالی کار کرد و زدن گل در این بازی حقش بود. حیف شد که گل آخر لیورپول را از او گرفتند و گل به خودی اعلام کردند".

 

ستاره سابق لیورپول در ادامه گفت: " سادیو خوب بازی می‌کند ولی او از زمان دربی در گودیسون پارک دیگر گل نزده و این ممکن است ذهنش را درگیر کرده باشد و اعتماد به نفسش را گرفته باشد. من تجربه چنین شرایطی را دارم. شک ندارم به محض اینکه او از نظر ذهنی بر این مشکل غلبه کند دوباره شروع به گلزنی خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها