کد خبر : 1724107 | 18 آذر 1399 ساعت 13:35 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

اکبر محمدی اعلام کرد:

پیکان در پرونده واسعی کوتاه نمی‌آید

مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد در پرونده سعید واسعی از حق و حقوق باشگاهش تا آخر دفاع خواهد کرد.

پیکان در پرونده واسعی کوتاه نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که جمشید نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حکم پرونده شکایت باشگاه پیکان تهران از سعید واسعی صادر و ابلاغ شده است. در این باره مسائلی مطرح شد مبنی بر اینکه واسعی حداقل 4 ماه محروم شده و باید مبلغی در حدود 2 میلیارد تومان نیز غرامت به پیکان بپردازد.


در این شرایط اما فدراسیون فوتبال هنوز به طور رسمی اعلامی نداشته است. اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان اما همچنان این موضوع را پیگیری خواهد کرد. او درباره آخرین وضعیت حکم واسعی به خبرگزاری ایلنا گفته است: «در حال حاضر حکمی به ما ابلاغ نشده است و اگر حکمی ابلاغ شود مطئمنا از حق و حقوق باشگاه دفاع خواهیم کرد. با تمام توان از حقوق باشگاه پیکان دفاع می‌کنیم.»


وی درباره برد پیکان مقابل گل‌گهر سیرجان بیان کرد: «این پیروزی نتایج حمایت‌های مدیریت ارشد کارخانه ایرانخودرو است که امیدواریم همیشه ادامه‌دار باشد و تیم روند موفقیت آمیزی داشته باشد. به بازیکنان، اعضای تیم و کادرفنی تبریک و خسته نباشید می‌گویم چرا که در یک بازی شش امتیازی به برتری دست پیدا کردند و کیفیت بالای تیم را نشان دادند. این نتیجه به وضوح نشان داد که ما ضد فوتبال نیستیم و همه چیز مشخص است که بازیکنان ما به دنبال نتیجه گیری هستند.»

دیدگاه‌ها