کد خبر : 1724123 | 18 آذر 1399 ساعت 15:18 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناصر سالاری: آینده مس رفسنجان روشن است

سنگربان تیم مس رفسنجان که موفق به ثبت دومین کلین شیت خود در لیگ برتر شد، معتقد است که آینده این تیم روشن خواهد بود.

ناصر سالاری: آینده مس رفسنجان روشن است

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان در ورزشگاه پاس قوامین در برابر سایپا به نتیجه تساوی بدون گل رسید. با اینکه این تیم موفق به ثبت دومین کلین شیت خود در لیگ شد، اما مسی ها همچنان در امر گلزنی ناکام هستند.

 

ناصر سالاری سنگربان مس در مورد بازی با سایپا گفت: بازی خوبی بود. خوب از لحاظ اینکه دو تیم برای پیروزی بازی می کردند ولی شرایط آب و هوایی روی بازی تأثیر گذاشته بود و زمین خراب بود. با این شرایط آب و هوایی فکر نمی کنم زمین می توانست از این بهتر باشد. همه زحمت کشیدند و بازیکنان دو تیم با تمام توانشان بازی کردند.
ور در مورد مصدومیتی که در ابتدای بازی دچارش شد، توضیح داد: بازیکن سایپا ناخواسته با استوک بر روی زانوی من پا گذاشت که خدا را شکر مصدومیت من در حدی نیست که باعث دوری ام از میادین شود ولی واقعا شرایط سختی بود و حتی زانوی من در آن برخورد پاره شد. ولی خدا را شکر شرایط جوری نیست که بازدارنده باشد.

 

سنگربان مس درخصوص تعویض لباسش پیش از شروع بازی نیز گفت: در جلسه هماهنگی قبل از بازی یک اشتباهی پیش آمده بود و داور از من خواست تا لباسم را عوض کنم. بخاطر اینکه شرایط بهتر بشود. فکر کنم قبل از بازی مشکلی برای هماهنگی رنگ لباس ها پیش آمده بود.

سالاری در مورد ثبت دومین کلین شیت خود در لیگ بیستم گفت: به طور کلی امسال تیم ما سازمان دهی دفاعی خوبی دارد و با زحماتی که کادرفنی و آقای ربیعی می کشند، تیم سازمان دهی خوبی دارد. فکر می کنم جزو تیم هایی هستیم که ساختار تیم در حین بازی رعایت می شود. ان شالله که بتوانم به رکورد کلین شیت هایم ادامه دهم تا به تیم کمک کنم.

 


وی در مورد عدم نتیجه گیری مس رفسنجان با وجود عملکرد خوب در برابر حریفان گفت: فکر میکنم که نه تنها بازی با تراکتور بلکه در کل 5 دیداری که انجام داده ایم، تیممان از لحاظ شکل و ساختار بازی جزو تیم های خیلی خوب لیگ است. چون تعدادی بازیکن جدید به تیم اضافه شده است، این مسئله زمان نیاز دارد.
سنگربان مس رفسنجان ادامه داد: من فکر می کنم به چیزی که استحقاقش را داشته ایم نرسیده ایم. حالا بدشانسی هم وجود داشته است ولی مطمئنا تیم ما آینده روشنی خواهد داشت. چون نمی شود شما خوب بازی کنید ولی همیشه نتیجه نگیرید. قرار نیست وضعیت اینگونه بماند و تیم ما آینده روشنی خواهد داشت.

 

وی در مورد بازی هفته آینده در برابر نفت مسجدسلیمان نیز گفت: بازی مهمی است چرا که در خانه بازی داریم و تیم حریف نیز تا به اینجای کار خوب نتیجه گرفته است. آنها تیم خوب و جوانی دارند ولی مطمئنا ما تمام تلاشمان را می کنیم تا اولین بردمان در لیگ برتر را کسب کنیم.
سالاری در پایان نیز گفت: فکر می کنم ان شالله با زحماتی که کادرفنی می کشند و با روند درستی که در آن قرار داریم، روزهای خوبی در کنار هم داشته باشیم. درست است که شرایط خوب نبوده است ولی با یکدیگر تیم خوبی را تشکیل می دهیم که در رأس آنها آقای ربیعی حضور دارند. فکر می کنم در کنار همدیگر روزهای روشنی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها