کد خبر : 1724135 | 18 آذر 1399 ساعت 16:25 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌های امسال قابل پیش‌بینی نیستند؛

پاکدل: خوشحالم اولین گل آلومینیوم را زدم

زننده نخستین گل آلومینیوم اراک در تاریخ لیگ برتر امیدوار است در بازی‌های بعدی هم بتوانند نمایش خوبی داشته باشند.

پاکدل: خوشحالم اولین گل آلومینیوم را زدم

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل درباره برتری پُر گل آلومینیوم مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: همه دیدند با اینکه شرایط آب و هوایی نامساعد و زمین بازی گل و لای بود، اما یک نمایش لذت‌بخش، تاکتیکی و تکنیکی را روی زمین دیدیم که ۵ گل خیلی خوب را هم به همراه داشت و ماحصل آن یک بازی عالی در لیگ برتر شد.

 

او با بیان اینکه از بازی با ماشین‌سازی و نتیجه به دست آمده لذت بردم، عنوان کرد: اگر به بازی‌های قبلی ما را نگاه کنید، می‌بینید که از دیدار با سپاهان به بعد سیر صعودی را طی کردیم و طبیعی است که چنین روندی داشته باشیم. باشگاه ما نوپا است و سال اول حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و نیاز به زمان داشت تا به شرایط مطلوبی برسد.

مهاجم دو گله آلومینیوم اضافه کرد: تغییر و تحولات اساسی در باشگاه آلومینیوم زمان‌بر بود و موجب شد تا تیم ضربه بخورد و در هفته اول مقابل نساجی بازی را وگذار کنیم، اما پس از آن و بهبود شرایط باشگاه و اضافه شدن بازیکنانی که مدنظر آقای خطیبی بودند، به هماهنگی بهتری در قالب یک تیم رسیدیم.

 

پاکدل یادآور شد: بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کردیم و مطمئنا در هفته‌های آینده هم این روند را ادامه خواهیم داد. آلومینیوم اراک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند در این فصل موفق شود.

او درمورد گلزنی مقابل ماشین‌سازی گفت: شانس افتاد تا برابر تیمی که سه سال در آنجا حضور داشتم و به نوعی فوتبال حرفه‌ای خودم را با آنجا شروع کردم، گلزنی کنم. همیشه مدیون مردم خوب آذربایجان هستم چراکه در هر شرایطی به من لطف داشتند، اما در حال حاضر باید برای تیمی که هستم، بجنگم و برای موفقیت آلومینیوم تلاش کنم. با اینکه ماشین‌سازی تیم سابقم بود، اما الان بازیکن آلومینیوم هستم و با جان و دل برای این تیم بازی می‌کنم.

 

 

1551528

 

 

مهاجم آلومینیوم درباره زدن نخستین گل تاریخ این باشگاه در لیگ برتر ابراز کرد: دیروز تمام توانم را در زمین گذاشتم تا تیمم موفق شود و اینکه گل اول تیمم در لیگ برتر را زدم، خوشحالی‌ام را چند برابر کرد.

 

پاکدل در خصوص بازی هفته آینده آلومینیوم مقابل پیکان اظهار کرد: هیچ‌کسی نمی‌تواند بگوید امسال یک تیم ضعیف یا قوی است. پیکان در سیرجان توانست گل‌گهر صدرنشین را ببرد، در حالی که کسی تصور چنین نتیجه‌ای نداشت و این اتفاق می‌تواند در دیگر مسابقات هم بیفتد. شرایط امسال برای همه تیم‌ها یکسان است و فکر نمی‌کنم اختلاف سطح وجود داشته باشد.

 

او با تاکید بر اینکه هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، گفت: تیم‌ها به مرور زمان از یکدیگر شناخت پیدا کردند و برای برنده شدن تلاش می‌کنند. ما هم برای هر بازی برنامه و تاکتیک خاص خودمان را داریم و مطمئن باشید مقابل پیکان هم برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا دست پُر به اراک برگردیم.

دیدگاه‌ها