کد خبر : 1724139 | 18 آذر 1399 ساعت 16:54 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

در لیگ برتر هم پاس گل‌های زیادی خواهم داد؛

آذرباد: مس فاصله‌ای با تیم‌های دیگر جدول ندارد

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید به زودی و از هفته‌های آینده روند نتیجه گیری این تیم نیز آغاز خواهد شد.

آذرباد: مس فاصله‌ای با تیم‌های دیگر جدول ندارد

 

محسن آذرباد هافبک هجومی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با تساوی تیمش برابر سایپا عنوان کرد: اصلا کیفیت زمین و شرایط بازی خوب نبود و اجازه بازی روی زمین را نمی داد. البته تیم ما به خصوص در 30 دقیقه پایانی خیلی خوب بازی کرد و می‌توانست به گل هم برسد ولی ما تیم رو به رشدی هستیم و از هفته به زودی شروع به امتیاز گرفتن می کنیم.


هافبک مس رفسنجان در ادامه با اشاره به فشردگی جدول رده بندی، اضافه کرد: ما فاصله زیادی با تیم های دیگر نداریم. کادر فنی واقعا کار می کند و در حال تلاش است. امیدوارم خیلی زود این تلاشی که از سوی تمام اعضای تیم در حال انجام است، به نتیجه برسد.


آذرباد فصل گذشته با ارسال 18 پاس گل بهترین پاسور لیگ یک بود و دو فصل قبل تر نیز این عنوان را با گل گهر در لیگ یک از آن خود کرده بود. شماره 23 رفسنجان در پاسخ به این سوال که چه زمانی پای او به ارسال پاس گل در لیگ برتر باز خواهد شد، توضیح داد: من بازی قبل هم سه پاس صد در صدی دادم ولی متاسفانه شرایط برای گل زدن فراهم نشد، ولی شک نکنید در لیگ برتر هم پاس گل‌های زیادی خواهم داد. بازی بعدی هم مقابل نفت مسجد سلیمان خواهد بود. آقای مجتبی حسینی فصل گذشته در مس کرمان بود و ما دو بار با این تیم بازی کردیم و شناخت خوبی از او داریم. امیدوارم اولین پاس گلی که در لیگ برتر می دهم، همین بازی شد.

 

دیدگاه‌ها