کد خبر : 1724144 | 18 آذر 1399 ساعت 17:22 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

فلیک: می خواهیم همه بازی ها را تا پایان سال ببریم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ می گوید این تیم برای حفظ جایگاه خود باید دائماً به پیشرفت کردن ادامه دهد.

فلیک: می خواهیم همه بازی ها را تا پایان سال ببریم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف لوکوموتیو مسکو خواهد رفت؛ این در حالی است که بایرن مونیخ پیش از این صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی مسابقات قطعی کرده است و به نوعی بازی فردا برای آنها تشریفاتی خواهد بود.

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل لوکوموتیو گفت: "لوکوموتیو به خصوص در خط حمله تیم بسیار خوبی محسوب می‌شود. اگر شما مالکیت توپ را از دست بدهید آنها کارهای ترکیبی خوبی انجام می‌دهند. آنها از کیفیت بازی خوبی برخوردار هستند و ما باید فشرده و جمع و جور بازی کنیم."

 

 

1551520

 

 

بازگشت آلفونسو دیویس: " آلفونسو دیویس فردا به ترکیب باز خواهد گشت و ما از این بابت بسیار خوشحال هستیم. با این حال نمی دانیم که آیا از ابتدا کار را شروع خواهد کرد یا به عنوان تعویضی وارد زمین می‌شود اما قطعاً به میدان خواهد رفت."

 

انتخاب مانوئل نویر به عنوان بهترین دروازه بان جهان از نگاه IFFHS: " این کاملا درست بود. مانوئل امنیتی که شما در دفاع به آن احتیاج دارید را تقدیم تان می کند. شما می دانید شخصی با ویژگی های فوق العاده وجود دارد و در واقع او به عنوان یک لیبرو عمل می کند. او پیش بینی خوبی دارد و این نوع زندگی اش محسوب می‌شود."

 

 

1534030

 

 

بایرن در حال حاضر بهترین تیم جهان است؟: " موفقیت یک چیز مالکیتی نیست و ممکن است از دست برود. این بدان معناست که ما نمی توانیم استراحت کنیم و باید هر روز پیشرفت داشته باشیم. ما می‌خواهیم در مسابقه فردا و دیگر بازی ها تا پایان سال پیروز شویم."

دیدگاه‌ها