کد خبر : 1724161 | 18 آذر 1399 ساعت 18:22 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: یونایتد نه، به مارسی فکر می کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد تیمش برای کسب پیروزی مقابل مارسی بازی می کند.

گواردیولا: یونایتد نه، به مارسی فکر می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی صعود و صدرنشینی خود در مرحله گروهی را قطعی کرده و دیدار فردا شب مقابل مارسی برای آنها تشریفاتی خواهد بود. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی در کنفرانس خبری قبل از این دیدار شرکت کرده و مدعی شد وقتی سرخیو آگوئرو به طور کامل آماده باشد در ترکیب حضور خواهد یافت.

 

پپ گواردیولا گفت: "در مورد سرخیو آگوئرو فردا تصمیم خواهیم گرفت و شاید او روی نیمکت حضور داشته باشد. فردا ما یک جلسه تمرینی دیگر داریم و باید دید واکنش بدن سرخیو چگونه است. وقتی آگوئرو که قادر به تمرین منظم باشد، بازمی گردد. ما او را کاملا می شناسیم، سرخیو فوق العاده سخت تلاش می کند تا دوباره در ترکیب حضور یابد. او برای گذر از این مصدومیت کمی بیشتر به زمان نیاز دارد، اما ما صبور هستیم. هیچ کس در مورد کیفیت سرخیو شک ندارد.

 

1550749

 

مهم این است که دو سه روز گذشته آگوئرو عضو گروه بوده و مشکلات گذشته رفع شده است. اگر بازیکنی در هفته های اخیر زیاد بازی کرده و دچار مشکل شده باشد، ممکن است از سیستم چرخشی استفاده کنیم. اما در تمرینات امروز همه بازیکنان آماده بودند.

 

من به بازیکنان استراحت نمی دهم و نمی گویم این بازیکن بازی نمی کند چون در حال حاضر به دیدارهای دیگر فکر می کنم. مقابل پورتو برای صعود بازی کردیم و فوق العاده بودیم. ترکیبی که فردا بازی می کند ممکن است برابر یونایتد نیز استفاده شود.

 

من همیشه می خواهم فردا برنده شوم و این مربوط به یک مسابقه یا یک روز بیشتر یا یک روز کمتر استراحت نیست. بعد از استراحت در روز پنجشنبه، از جمعه شروع به فکر کردن به دیدار برابر یونایتد می کنیم."

 

1546693

 

دیدار مقابل مارسی: "احترام فراوانی برای آندره ویلاش بوآش قائلم و او در باشگاه های زیادی حضور داشته است. ویلاش بوآش موفقیت هایی بزرگی در پورتو داشته و سپس تجربه کار در انگلیس را دارد. متأسفانه او با مارسی نتوانست نتایج خوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.

 

لیگ فرانسه دشوار است و همه آن را می دانند. برای مارسی مهم است که به لیگ اروپا راه پیدا کنند، اما بازی فردا شب برای ما نیز از نظر اعتبار و تلاش برای پیروز شدن اهمیت دارد."

دیدگاه‌ها