کد خبر : 1724174 | 18 آذر 1399 ساعت 19:41 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

آندره ویاش بوآش:

تیم دوم گواردیولا هم قهرمان اروپا می شود!

آندره ویاش بوآش، سرمربی مارسی رقیب فردا شب تیمش را باشگاهی پرمهره و قوی توصیف کرد.

تیم دوم گواردیولا هم قهرمان اروپا می شود!

به گزارش "ورزش سه"، مارسی فردا شب در شرایط مهمان منچسترسیتی است که در صورت کسب پیروزی و شکست المپیاکوس برابر پورتو می تواند به لیگ اروپا صعود کند. با توجه به مسجل شدن صدرنشینی سیتی، ممکن است این تیم از بازیکنان ذخیره خود در این ددار بهره گیرد، اما آندره ویاش بوآش مدعی شد حتی تیم دوم سیتی نیز می تواند فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

آندره ویاش بوآش گفت: "انتظارات از سیتی بسیار زیاد شده، اما در حال حاضر کسی بهتر از پپ قادر به کسب لیگ قهرمانان نخواهد بود. در ابتدای هر فصل بسیری معتقدند که امسال سال سیتی خواهد بود و آنها از ظرفیت و ترکیب مناسبی برای کسب قهرمانی برخوردار هستند، اما این موفقیت معطوف به جزئیات است.

 

1526912

 

من در لیگ قهرمانان اروپا متخصص نیستم و پپ گواردیولا در این امر خبره بوده و به عنوان سرمربی دو بار قهرمان شده است. امیدوارم پورتو به سود ما عمل کند، اما می دانیم که بازی در برابر منچسترسیتی سخت خواهد بود. آنها گزینه های زیاد و سطح بالایی برای قرار دادن در ترکیب در اختیار دارند.

 

ما نباید فقط به پورتو اعتماد کنیم و باید در بهترین حالت خود باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم، زیرا حتی تیم دوم و ذخیره سیتی نیز از قدرت لازم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است. صعود به دور بعدی در حال حاضر در دست مارسی نیست و ما باید منتظر اتفاقات بازی های فردا شب بمانیم."

دیدگاه‌ها