کد خبر : 1724222 | 19 آذر 1399 ساعت 01:26 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 1 - 1 کراسنودار؛ توقف در بازی تشریفاتی

چلسی در خانه خود با نتیجه 1-1 برابر کراسنودار متوقف شد.

چلسی 1 - 1 کراسنودار؛ توقف در بازی تشریفاتی


به گزارش "ورزش سه"، چلسی که پیش از این صدرنشینی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود، امشب در خانه خود در لندن برابر کراسنودار به تساوی 1-1 رضایت داد.

 

کراسنودار بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 فرصت داشت به گل اول بازی هم دست پیدا کند، اما ضربه والی ویهنا از کنار سمت چپ دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 24 کراسنودار به گل اول دست یافت. روی پاس کلائسون، کابلا پشت محوطه چلسی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

1551681

 

اما دقایقی بعد تامی آبراهام درون محوطه حریف متوقف شد تا چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شود. جورجینیو موفق شد این موقعیت را تبدیل به گل کرده و گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1551682

 

در ادامه و روی پاس کای هاورتز بود که آبراهام فرصت داشت گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

کراسنودار در نیمه دوم نیز نمایشی هجومی داشت و بعد از گذشت دقایقی با ضربه زمینی و پای چپ واندرسون می توانست به گل دوم دست یافت، اما کپا عس العمل خوبی نشان داد. در دقیقه 76 تیمو ورنر با حرکتی تماشایی می توانست زمینه ساز گل دوم چلسی لقب بگیرد، اما ضربه تامی آبراهام روی پاس این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها