کد خبر : 1724249 | 19 آذر 1399 ساعت 10:00 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

مگوایر: یونایتد فقط باید خودش را مقصر بداند

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد بعد از شکست مقابل لاپیزیش و حذف از لیگ قهرمانان گفت یونایتد برای پیدا کردن مقصر باید به خودش نگاه کند.

مگوایر: یونایتد فقط باید خودش را مقصر بداند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که دیشب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به لایپزیش رفته بود تا با این تیم دیدار کند در نهایت با نتیجه 3-2 شکست خورد تا از دور رقابتها حذف شده و به جایش لایپزیش راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. هری مگوایر مدافع و کاپیتان منچستریونایتد در پایان بازی گفت یونایتد برای پیدا کردن مقصر باید به خودش نگاه کند.

 

1551734

 

این شکست برای یونایتد در حالی اتفاق افتاد که شیاطین سرخ در صورت کسب یک امتیاز از این بازی هم به مرحله بعدی صعود می کردند. بازی برای یونایتد اما بد آغاز شد و آنها در همان دو دقیقه اول دروازه شان را باز شده دیدند. تا دقیقه 69 یونایتد 3-0 عقب افتاده بود و همه تلاشها بعد از آن نتوانست نتیجه ای بهتر از شکست 3-2 رقم بزند.

 

مگوایر که به نظر می رسید دست کم روی گل سوم لایپزیش مقصر بوده در پایان بازی گفت: " ما بازی را خیلی کند شروع کردیم و به اندازه کافی خوب نبودیم. به خصوص در 20 دقیقه اول انگار اصلاً در استادیوم نبودیم. آنها در این دقایق دو بار دروازه ما را باز کردند و ما انگار اصلاً متوجه نبودیم چه اتفاقی دارد می افتد".

 

1551733

 

کاپیتان یونایتد در ادامه گفت: " ما روز شنبه هم که 2-0 عقب افتاده بودیم گفتیم که در این شرایط خیلی مهم است که گل بعدی را ما بزنیم ولی امشب آنها گل سوم را هم زدند. این گل سوم به گل کلیدی تبدیل شد ولی با اینحال ما در پایان بازی خیلی به تساوی نزدیک شدیم. من دوست ندارم بهانه بیاورم. تیمی که در مقابل سانترها دفاع نمی‌کند باید ببازد. ما گروه سختی داشتیم ولی باید از آن صعود می‌کردیم. به همین خاطر من واقعاً ناراحتم که این همه زحمت و تلاش به هدر رفت".

 

 

دیدگاه‌ها