کد خبر : 1724267 | 19 آذر 1399 ساعت 11:53 | 30.6K بازدید | 2 دیدگاه

حمله بی‌سابقه پل اسکولز به سنگربان اسپانیایی یونایتد

یونایتد چرا باخت؟ چون دخیا از توپ می‌ترسید

پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد معتقد است داوید دخیا در دیدار دیشب این تیم مقابل لایپزیش از توپ می ترسیده و این ترس او عامل حذف شیاطین سرخ بوده است.

یونایتد چرا باخت؟ چون دخیا از توپ می‌ترسید

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که دیشب برای دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان به آلمان رفته بود درحالیکه برای صعود تنها به یک تساوی نیاز داشت با نتیجه 3-2 شکست خورده و از دور رقابتها حذف شد.

 

1551765

 

بسیاری از کارشناسان داوید دخیا سنگربان یونایتد را روی گلهای اول و سوم لایپزیش مقصر می دانستند هر چند روی گل اول خط دفاعی یونایتد رویهم‌رفته عملکرد بسیار بدی داشت و گل سوم هم با اشتباه مگوایر کاپیتان تیم و دخیا وارد دروازه شیاطین سرخ شد.

 

1551767

 

پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد در پایان بازی با انتقاداتی بی سابقه از دخیا او را به ترسیدن از توپ متهم کرد و گفت: " دخیا از توپ می‌ترسید. مگر ندیدید؟ او در واقع از این می ترسد که آسیب ببیند. آن توپ هرگز نباید گل می‌شد. مگوایر در صحنه گل سوم مثل چوب خشک ظاهر می‌شود ولی دخیا به عنوان دروازه بان باید بیرون می‌آمد و خودش را سد راه توپ می‌کرد".

 

1551769

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: " بله، او اگر چنین حرکتی می‌کرد ممکن بود خودش آسیب ببیند. ولی دخیا چکار کرد. برگشت و پشتش را به توپ کرد. این حرکت او در واقع جنایت در حق یونایتد است".

 

1551766

 

 

دیدگاه‌ها