کد خبر : 1724287 | 19 آذر 1399 ساعت 13:12 | 25.2K بازدید | 2 دیدگاه

فحاشی و عذرخواهی آلبا از داور بارسا-یوونتوس

جوردی آلبا ستاره بارسلونا در جریان دیدار دیشب این تیم با یوونتوس به داور مسابقه فحاشی کرد و خبرساز شد. البته آلبا از داور هلندی بازی به دلیل اظهاراتش عذرخواهی کرد.

فحاشی و عذرخواهی آلبا از داور بارسا-یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، جوردی آلبا بازیکن بارسلونا تنها عضو این تیم نبود که دیشب از نحوه داوری توبیاس اشیتلر داور هلندی دیدار بارسا و یوونتوس نارضایتی داشت اما کلمه‌ای که او در جریان بازی خطاب به داور به کار برد خبرساز شد. البته آلبا در جریان بازی از داور عذرخواهی کرد.

 

1551790

 

در جریان بازی و زمانی که داور هلندی در دقیقه 13 به سود یوونتوس در سوت خود دمید و اعلام پنالتی کرد اولین واکنش تند آلبا به او اتفاق افتاد. آلبا به سمت داور رفته و خطاب به او گفت: " باید در ایتالیا دوستان خوبی داشته باشی". با اینکه این جمله آلبا داور هلندی را عملاً به فساد متهم می‌کرد ولی شیلر حرف او را نشنیده گرفت و صحنه را مدیریت کرد.

 

اما این پایان عصبانیت آلبا از داور نبود. بعد از آنکه در دقیقه 27 شیلر به او کارت زرد نشان داد دفاع چپ بارسا به سمت او رفته و علیه داور از کلمه‌ای رکیک استفاده کرد.

 

1551789

 

بین دو نیمه تلویزیون مویستار فیلمی از این صحنه منتشر کرد که صدای فحاشی آلبا به داور در آن شنیده می‌شد. شاید پخش این صحنه بود که باعث شد مسئولین بارسا آلبا را مجبور کنند که به سراغ داور رفته و از او عذرخواهی کند. بارسلونا احتمالاً از این می ترسید که عصبانیت داور هلندی از آلبا در نیمه دوم به اخراج او از زمین منجر شود.

 

 

دیدگاه‌ها