کد خبر : 1724306 | 19 آذر 1399 ساعت 14:50 | 33.9K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ رئیس موقت بارسلونا به احتمال اخراج کومان

بارسلونا شب گذشته یک شکست سنگین را برابر یوونتوس تجربه کرد تا شایعات برکناری رونالد کومان به گوش برسد.

پاسخ رئیس موقت بارسلونا به احتمال اخراج کومان

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که رونالد کومان در بارسلونا به آخر خط نزدیک شده است. سرمربی هلندی تابستان امسال هدایت تیم ملی کشورش را به خاطر بارسلونا رها کرد و تصمیم گرفت برای نجات باشگاه محبوبش وارد عمل شود.

کومان شش فصل برای بارسا بازی کرده و یکی از اسطوره های باشگاه کاتالان است اما اوضاع برای او پس از 5 ماه خوب پیش نمی رود.

 

 

1550679

 

 

بارسلونا در لالیگا با 4 شکست پس از 10 بازی در رده نهم قرار دارد و با صدرنشین، 12 امتیاز اختلاف دارد. شب گذشته بارسا که صدرنشین گروهش در لیگ قهرمانان بود، 0-3 مغلوب یوونتوس شد تا به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود. سال ها بود بارسا در گروه خود در لیگ قهرمانان دوم نشده بود.

 

این دومین باخت متوالی بارسا بود. این تیم چند روز پیش در زمین کادیز نیز 2-1 شکست خورده بود و رونالد کومان در نشست خبری همه چیز را به بازیکنان نسبت داد. او شب گذشته نیز دلیل اصلی شکست را ترسو بازی کردن بازیکنانش عنوان کرد و در اسپانیا حالا بر این اعتقادند که بین او و رختکن فاصله ایجاد شده و بازیکنان از وی عصبانی هستند.

 

 

1551816

 

 

کارلس توسکتس مدیر موقت بارسا که شب گذشته بازی را از نزدیک تماشا کرد، هنگام خروج از ورزشگاه و در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اخراج احتمالی کومان گفت:« اخراجی در کار نیست و او به کارش ادامه می دهد. ما به او و برنامه هایش اطمینان داریم.»

 

این در حالی است که بسیاری معتقدند با ادامه روند سینوسی بارسا رئیس جدید باشگاه که 24 ژانویه(5 بهمن) انتخاب خواهد شد حکم به اخراج او می دهد.

دیدگاه‌ها