کد خبر : 1724322 | 19 آذر 1399 ساعت 16:26 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی برابر حریف روس

لمپارد: صدرنشین صعود کردیم و همین کافی بود

فرانکی لمپارد معتقد است تساوی برابر کراسنودار اهمیت چندانی نداشت و نیاز به نگرانی نیست.

لمپارد: صدرنشین صعود کردیم و همین کافی بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل کراسنودار روسیه تن به تساوی 1-1 داد و به عنوان صدرنشین گروه E راهی دور بعد این رقابت‌ها شد.

 

 

1551681

 

 

فرانک لمپارد سرمربی چلسی پس از این بازی گفت:« همه بازیکنان‌مان در این دیدار خوب بودند. ما عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش نگذاشتیم اما از بازیکنانم خواسته بودم که حرفه‌ای باشند و آنها همینطور بودند. به نظرم نیازی به آنالیز بیش از حد تیم نیست چون ما به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شدیم و این پیشرفت خوبی است.»

 

 

1548576

 

 

لمپارد همچنین با اشاره به اینکه مصدومیت حکیم زیاش بال مراکشی‌ و کالوم هادسون اودی از ناحیه همسترینگ جدی نیست، گفت:« انتظار داریم که زیاش(در بازی چند روز پیش برابر لیدزیونایتد مصدوم شده بود) و هادسون اودوی تا یک هفته آینده آماده بازی شوند. اسکن‌های انجام شده نشان داده بود که دو هفته زمان برای بازگشت آنها به شرایط بازی نیاز است که این خبر خوبی به خصوص در مورد حکیم زیاش است. در مورد هادسون اودوی که چند روز پیش در تمرینات تیم مصدوم شد، نمی‌دانستیم که مصدومیتش دقیقاً چیست.»

 

دیدگاه‌ها