کد خبر : 1724329 | 19 آذر 1399 ساعت 16:45 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمن و محکوم کردن اتفاقات بازی پی‌اس‌جی

سرمربی لایپزیش به اتفاقات شب گذشته بازی پی اس جی و باشاک شهیر واکنش نشان داد و نژادپرستی در فوتبال را محکوم کرد.

ناگلزمن و محکوم کردن اتفاقات بازی پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش شب گذشته در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از منچستر یونایتد پذیرایی کرد. تیم آلمانی با برتری 3-2 صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کرد و در عوض منچستریونایتد را از صعود به مرحله بعدی باز داشت.

لایپزیش تا دقیقه 69 با نتیجه 3-0 از یونایتد پیش افتاده بود اما پنالتی برونو فرناندس در دقیقه 80 و سپس ضربه آزاد پل پوگبا که با گل به خودی ابراهیما کناته در دقیقه 82 وارد دروازه لایپزیش شد و بعد از بررسی توسط VAR پذیرفته شد لایپزیشی‌ها را نگران کرد که شاید در دقایق پایانی نتوانند پیروزی شان را حفظ کنند.

 

 

1551727

 

 

یولیان ناگلزمن سرمربی لایپزیش در نشست خبری پس از بازی به اتفاقات دیدار پاری سن ژرمن برابر باشاک شهیر واکنش نشان داد و رفتار نژادپرستانه داور چهارم را محکوم کرد.

او در ابتدا و در واکنش به متوقف شدن دیدار پاری سن ژرمن برابر باشاک شهیر به خاطر توهین نژاد پرستانه به مربی تیم ترکیه ای گفت:« ما در جامعه ای رنگارنگ زندگی می کنیم که در آن تنوع رنگ و نژاد زیاد است که این یک امتیاز است. من به شدت چنین رفتارهای نژادپرستانه‌ای را محکوم می‌کنم. نباید چنین اتفاقاتی نه در ورزشگاه و نه در هر مکان دیگری اتفاق بیفتد.»

 

 

1551805

 

 

او در مورد پیروزی بر یونایتد هم گفت:« بسیار خوشحالیم که توانستیم به پیروزی در این دیدار راه پیدا کنیم. بازی سختی بود. ما به پیروزی نیاز داشتیم و خوشبختانه به هدف خود دست پیدا کردیم.»

دیدگاه‌ها