کد خبر : 1724335 | 19 آذر 1399 ساعت 16:53 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

جاه‌طلب و به دنبال موفقیت هستیم؛

باقرپسند: هیچ‌کس جز خطیبی به من توجه نکرد

مهاجم آلومینیوم می‌گوید این تیم در هفته‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

باقرپسند: هیچ‌کس جز خطیبی به من توجه نکرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید باقرپسند با اشاره به برتری آلومینیوم مقابل ماشین‌سازی گفت: اولین برد لیگ برتری آلومینیوم اراک را به هواداران و مردم اراک و همچنین تمام اعضای تیم و مجموعه ایرالکو تبریک می‌گویم و مطمئن باشند که این موفقیت‌ها ادامه‌دار خواهد بود. آلومینیوم نخستین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و به دنبال جاه‌طلبی و برداشتن قدم‌های بزرگ با آقا رسول خطیبی است.

 

او ادامه داد: کسب نتیجه در بازی با ماشین‌سازی برای ما خیلی مهم بود تا هفته پنجم را با سه امتیاز پشت سر بگذاریم و در جدول بالا برویم که خوشبختانه موفق شدیم به این مهم برسیم. من هم خوشحال هستم که در این برد نقش داشتم و دو گل زدم.

 

مهاجم آلومینیوم اضافه کرد: تیم ما نیاز به زمان دارد و با تدابیر کادر فنی شرایط تیم هفته به هفته بهتر می‌شود. آقا رسول تنها مربی‌ای بوده که پس از دو دهه آلومینیوم را به سطح اول فوتبال ایران رساند و مطمئنا می‌تواند کارهای بزرگی در آلومینیوم انجام دهد.

 

باقرپسند با بیان اینکه خوشبختانه به همدلی خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه رسیدیم، عنوان کرد: برای موفقیت تیم هدف‌گذاری داریم و این موضوع را در بازی‌هایی که پشت سر گذاشتیم، نشان دادیم؛ بازی به بازی عملکرد تیمی و فنی ما بهتر می‌شود و امیدوار هستیم در هفته‌های آینده توان فنی تیم را خیلی بیشتر به نمایش بگذاریم.

 

او درباره انجام نخستین بازی خود در لیگ برتر ابراز کرد: باید از آقای خطیبی تشکر کنم که این فرصت را به من داد تا در جمع شاگردان ایشان باشم. بازی در لیگ برتر برای من خیلی اهمیت داشت و منتظر اولین فرصت بودم تا بهترین استفاده را کنم. سال‌ها در سطوح مختلف ایران توپ زدم و چند قهرمانی در لیگ‌های پایین‌تر داشتم، اما کسی از سطح اول فوتبال ایران در این سال‌ها به فوتبال من توجهی نکرد تا اینکه آقا رسول من را خواستند و جزو اولین خریدهای آلومینیوم شدم.

 

مهاجم دو گله آلومینیوم اضافه کرد: از آنجایی که خود آقا رسول جزو مهاجمان بزرگ و موفق فوتبال ایران بودند و در حال حاضر هم جزو مربیان موفق و با دانش و سطح بالای کشور هستند که با نظم و دیسیپلین عالی و خاص خود و با کادر همدلی که کنارشان دارند، مطمئنا موفقیت‌های زیادی را به دست خواهند آورد.

 

باقرپسند یادآور شد: برای من بهترین فرصت بود تا شاگرد آقا رسول شوم و تمام تلاشم این است با کمک ایشان در آلومینیوم موفق شوم و توانایی‌های فنی خودم را در لیگ برتر نشان بدهم. بازی مقابل ماشین‌سازی برای من چند تجربه جدید فوتبالی ازجمله اولین حضور فیکس، اولین گل، اولین دبل و ... داشت که از به دست آوردن آنها خوشحال هستم.

دیدگاه‌ها