کد خبر : 1724337 | 19 آذر 1399 ساعت 14:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

چیرو ایموبیله:

امیدوارم دور بعد به بایرن یا لیورپول نخوریم

ستاره لاتزیو دوست ندارد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به بایرن یا لیورپول برخورد کنند.

امیدوارم دور بعد به بایرن یا لیورپول نخوریم

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو شب گذشته با تساوی پر زحمت 2-2 خانگی برابر بروژ، توانست مجوز حضور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به عنوان تیم دوم گروه را کسب کند.

چیرو ایموبیله ستاره آبی ها بابت صعود لاتزیو به مرحله بعد خوشحال است و به کاری که انجام داده‌اند افتخار می‌کند اما امیدوار است در مرحله بعد با تیمی مانند بایرن مونیخ و لیورپول بازی نداشته باشند.

 

 

1551839

 


ایموبیله پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:« به کاری که انجام دادیم افتخار می‌کنیم. در انتهای بازی اندکی مورد آزار قرار گرفتیم اما برای حریف هم چنین مسئله‌ای وجود داشت. یک فرصت خوب برای گلزنی داشتم که در آن توپ قبل از شوتزنی از روی زمین بلند شد و باید در رابطه با آن با چمن زن صحبت کنم. اتحادمان را حفظ کردیم و کار خارق‌العاده‌ای انجام دادیم.»

 

 

1551840

 

 

مهاجم موفق لاتزیو در ادامه افزود:« ما در لیگ قهرمانان یک سورپرایز هستیم چرا که مدت‌ها بود که در این مسابقات حضور نداشتیم. شور و اشتیاق داشتیم و آن را از مربی‌مان گرفتیم. حالا باید در انتظار قرعه کشی یک هشتم نهایی باشیم و امیدوارم با تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ و لیورپول برخورد نکنیم. اشتیاق زیادی برای دور بعد داریم و از آن لذت خواهیم برد. مسئله مهم این است که در این رقابت‌ها تجربه کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها