کد خبر : 1724341 | 19 آذر 1399 ساعت 17:30 | 39.5K بازدید | 1 دیدگاه

رونالد آرائوخو:

همه دنیا دیدند که پنالتی اول یوونتوس اشتباه بود

مدافع جوان بارسا تردیدی ندارد که روی کریستیانو رونالدو مرتکب خطای پنالتی نشده بود.

همه دنیا دیدند که پنالتی اول یوونتوس اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوونتوس توانست در نوکمپ با سه گل بارسا را شکست دهد و ضمن گرفتن انتقام شکست 0-2 بازی رفت، به عنوان صدرنشین راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود. در این بازی دو گل یووه از روی نقطه پنالتی و توسط رونالدو به ثمر رسید.

 

 

1551653

 

 

11 دقیقه از بازی گذشته بود که کریستیانو رونالدو در برخورد با رونالد آرائوخو مدافع جوان اروگوئه ای بارسا نقش بر زمین شد. توبیاس استیلر داور بازی در سوت خود به نشانه پنالتی دمید که با اعتراض بارسایی ها مواجه شد.

وی ای آر هم روی این صحنه دخالت نکرد تا تصمیم داور اجرایی شود. رونالدو پشت توپ قرار گرفت و وسط دروازه بارسا را نشانه رفت تا نخستین گل تیمش را وارد دروازه میزبان کند.

ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آاس معتقد است این پنالتی صحیح نبوده و در یک نبرد تن به تن عادی رونالدو نقش بر زمین شد. گونزالس معتقد است عدم دخالت وی ای آر اما صحیح بود چون در یک نبرد تن به تن این برخورد رخ داد و تصمیم داور در این صحنه ها ارجح و اجرایی است

 

 

Cristiano y Araujo, en el momento previo al penalti señalado por el árbitro alemán.

 

 

رونالد آرائوخو مدافع جوان بارسا در مورد برخوردش با رونالدو گفت:« قطعا پنالتی نبود. یک بار دیگر صحنه را دیدم و مطمئنم برخورد ما به گونه ای نبود که داور اعلام پنالتی کند. من در موقعیت برتری از رونالدو در آن صحنه قرار گرفته بودم و او خودش را به زمین انداخت. من جلوتر بودم و غیرممکن است توانسته باشم در زمین خوردنش نقش داشته باشم. حتی برعکس؛ او بود که روی من مرتکب خطا شد.

این را به داور گفتم که تصمیمش را درک نمی کنم. همه دیدند که پنالتی اشتباه بود. همان اشتباه سرنوشت بازی را تعیین کرد و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها