کد خبر : 1724388 | 19 آذر 1399 ساعت 20:45 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی بایرن در مورد لواندوفسکی؛ باز هم مصدومیت

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در دیدار امشب مقابل لوکوموتیو به رابرت لواندوفسکی استراحت خواهد داد.

نگرانی بایرن در مورد لواندوفسکی؛ باز هم مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در دیدار ابتدای هفته بایرن مونیخ مقابل لایپزیش در بوندسلیگا دچار مصدویتی جزئی شد و به همین دلیل هانسی تصمیم گرفته به این ستاره گلزن در دیدار امشب مقابل لوکوموتیو مسکو استراحت دهد. صعود و صدرنشینی بایرن مونیخ در مرحله گروهی قطعی شده و دیدار امشب کاملا تشریفاتی خواهد بود.

 

1519304

 

طبق ادعای نشریه بیلد، هانسی فلیک نمی خواهد در مورد این مهاجم گلزن ریسک کند و به نظر می رسد اریک ماکسیم چوپو موتینگ در دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو در ترکیب ابتدایی قرار خواهد گرفت. اما ادامه این وضعیت موجبات نگرانی کادر فنی بایرن مونیخ می شود. رابرت لواندوفسکی در چند ماه اخیر چند بار دچار مصدومیت شده و قادر به همراهی بایرن مونیخ نبوده است. در ماه مارچ این ستاره 32 ساله یک ماه از ترکیب تیمش دور بود و 2 ماه قبل و در جریان دیدارهای لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا نیز رابرت لواندوفسکی در لباس تیم ملی لهستان آسیب دید.

 

بایرن مونیخ گزینه جانشین چندان شاخصی برای استفاده به جای این بازیکن در اختیار ندارد و در صورت تکرار این اتفاق در مقاطع دشوار و حساس فصل، دست هانسی فلیک خالی خواهد بود. البته این بار مصدومیت رابرت لواندوفسکی چندان جدی نیست و او به زودی قادر به همراهی بایرن مونیخ خواهد بود، اما غیبت او در مسابقه امشب قطعی است.

دیدگاه‌ها