کد خبر : 1724431 | 20 آذر 1399 ساعت 01:26 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 3 - 0 مارسی؛ قدرتنمایی پیش از دربی

منچسترسیتی با سه گل موفق به غلبه بر مارسی شد.

سیتی 3 - 0 مارسی؛ قدرتنمایی پیش از دربی

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها پیش از بازی امشب صعود و صدرنشینی خود را مسجل کرده بود، امشب پش از دربی برابر یونایتد کار دشواری برای کسب پیروزی نداشت و با سه گل مارسی را مغلوب کرد.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس برناردو سیلوا به ریاض محرز فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه مهاجم الجزایری از فاصله ای نزدیک با مهار مانداندا همراه شد.

 

در دقیقه 26 اریک گارسیا درون محوطه مارسی مدافع این تیم را ز پیش رو برداشت و برای گلزنی اقدام کرد، اما ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول سیتی تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، اما ضربه فیل فودن در آستانه ورود به دروازه با مهار دروازه بان مارسی همراه شد و نیمه نخست علیرغم برتری مارسی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

1551949

 

1551948

 

سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل رسید. ریاض محرز از سمت راست حرکت کرده و پاس تماشایی او در دهانه دروازه به فران تورس رسید تا او با ضربه ای دقیق دروازه مارسی را باز کند.

 

در دقیقه 59 این بار ریاض محرز با پاس دقیق خود فیل فودن را در محوطه جریمه صاحب فرصت کرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دیرک سمت راست به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 77 سیتی به گل دوم هم دست یافت. ضربه سر ناتان آکه با مهار مانداندا همراه شد و در ریباند این سرخیو آگوئرو بود که موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

 

اما در دقیقه 90 این رحیم استرلینگ بود که موفق به زدن گل سوم هم شد و سیتی در نهایت به همراه پورتو به دور بعدی صعود کرد.

دیدگاه‌ها