کد خبر : 1724447 | 20 آذر 1399 ساعت 02:07 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کونته: گفتن این جمله تلخ است اما ...

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است تیمش فرصت های فراوانی را از دست داده است.

آنتونیو کونته: گفتن این جمله تلخ است اما ...

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان به کسب پیروزی خانگی مقابل شاختار نیاز داشت، اما این امر محقق نشد و در نهایت نراتزوری در رتبه چهارم گروه خود قرار گرفت. آنتونیو کونته در پایان بازی مدعی شد تیمش با تمام وجود برای کسب پیروزی تلاش کرده و اینتر در این فصل در اروپا بدشانس بوده است.

 

آنتونیو کونته گفت: اینتر به اندازه کافی تشنه پیروزی نبود؟ شما می توانید نظر خود را داشته باشید و من نیز به آن احترام می گذارم. اما من موافق نیستم، زیرا فکر می کنم تیم تمام داشته های خود را ارائه داده و تمام آنچه را که لازم بود انجام داد. باورنکردنی است که در طی دو دیدار رفت و برگشت مقابل شاختار بر جریان بازی مسلط بودیم، اما حتی یک گل هم به ثمر نرساندیم.

 

1551979

 

من موافق نیستم که تیم فاقد اراده و تلاش کافی برای صعود به دور بعدی بود. بازیکنان من امشب همه تلاش خود را کردند و بنابراین من اصلا موافق شما نیستم. ما باید همه موارد را با آرامش و اعصاب آرام ارزیابی کنیم، نه پس از حذفی مانند این. حسرت و ناامیدی زیادی در تیم وجود دارد، اما من هرگز احساس نمی کنم که از عزم، تمرکز یا میل هجومی تیم چیزی کم شده باشد.

 

ما موفق به گلزنی نشدیم و در طول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در مورد با داوران و VAR خوش شانس نبودیم. اگر بازگشته و به تمام موقعیت هایی که دیده یا ارزیابی نشده اند نگاه کنید، پس ...

 

گفتن این جمله ناامید کننده است زیرا ما موقعیت های زیادی داشتیم ، اما اگر گل نزنید، برنده نخواهید شد. یا باید الکسیس سانچس یا کریستن اریکسن را به جای روبرتو گالیاردینی می آوردم، اما من ترجیح دادم یک مهاجم دیگر اضافه کنم و به پیروزی برسم. وقتی دیدم لاوتارو آماده نیست اریکسن را وارد زمین کردم.

دیدگاه‌ها