کد خبر : 1724463 | 20 آذر 1399 ساعت 09:24 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

جشن صعود از پای لپ تاپ در اسپانیا

حماسه گلادباخ با کله لوکاکو! (عکس)

بازیکنان مونشن گلادباخ با وجود شکست در برابر رئال مادرید، توانست راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شوند.

 حماسه گلادباخ با کله لوکاکو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. در گروه B که وضعیت صعود یا حذف هیچ تیمی مشخص نبود، رئال مادرید به مصاف مونشن گلادباخ رفت و اینتر نیز میزبان شاختار بود.


در بازی مادرید، رئالی ها با 2 گل کریم بنزما از سد مونشن گلادباخ عبور کردند و در بازی همزمان اینتر و شاختار برای صعود نیاز به یک گل داشتند. اما در دیدار ایتالیا گلی به ثمر نرسید و بازیکنان مونشن گلادباخ که بازی آنها زودتر تمام شده بود، با لپ تاپ دقایق پایانی بازی اینتر را تماشا می کردند و به محض سوت پایان آن بازی، به جشن و شادی پرداختند.

 

 

1552033

 


با صعود مونشن گلادباخ، اکنون هر چهار تیم آلمانی راهی مرحله یک هشتم نهایی شده اند. در گروه نخست، بایرن با اقتدار و کسب 16 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. در گروه B نیز مونشن گلادباخ به شکلی خاص و به لطف عدم پیروزی تیم های اینتر و شاختار به مرحله بعد صعود کرد.

 

 

1552034

 

توپی که در دقایق آخر به سر لوکاکو برخورد کرد و از روی دروازه شاختار به اوت رفت ، سرنوشت نهایی این گروه را رقم زد ،البته اینتری‌ها هفته پیش برابر مونشن گلادباخ خوش شانس هم بودند.

 

 


در گروه G نیز دورتموند با پیروزی در دیدار پایانی در مقابل زنیت، به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد. زنبورها در هفته ماقبل آخر با تساوی مقابل لاتزیو، خیال خود را بابت صعود راحت کرده بودند. آنها در دیداری که شانس نیز همراهشان بود، از شکست گریختند و در غیر اینصورت، کار صعودشان به دیدار هفته آخر در مقابل یاران سردار آزمون کشیده می شد.

 

 

1552032

 


 در گروه H نیز لایپزیش با پیروزی دراماتیک در برابر منچستر یونایتد، به عنوان تیم دوم و پس از پاریس سن ژرمن راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. آنها که تا روز آخر مسابقات جزو تیم های حذف شده بودند، تنها در صورتی که در مقابل منچستر به پیروزی می رسیدند، راهی مرحله بعد می شدند. پس از اینکه شاگردان ناگلزمن با 3 از شیاطین سرخ پیش افتادند، در 10 دقیقه پایانی 2 بار دروازه خود را باز شده دیدند و در ثانیه های پایانی از خطر بزرگ دریافت گل سوم فرار کردند تا با پیروزی 3 بر 2 راهی دور بعد شوند.

 

 

1552031

 


چهار تیم اسپانیایی رئال مادرید، بارسلونا، سویا و اتلتیکو مادرید نیز راهی مرحله بعد شدند. در این میان، تنها شاگردان زیدان موفق شدند به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنند و سایر تیم ها در رتبه دوم گروه خود جای گرفتند.


با مشخص شدن چهره 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی، قرعه کشی این مرحله دوشنبه 24 آذر ساعت 14:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

 

1552028

 

1552029

 

1552027

 

 

دیدگاه‌ها