کد خبر : 1724482 | 20 آذر 1399 ساعت 11:15 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

آماده یک نمایش خوب برابر لستر هستیم

انصاری‌فرد: شکست در دربی را فراموش کردیم

آاک آتن تیمی که کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی در آن توپ می زند امشب در یک بازی حساس به مصاف لسترسیتی می رود.

انصاری‌فرد: شکست در دربی را فراموش کردیم

به گزارش"ورزش سه" حضور بازیکنان ایرانی در باشگاه های مختلف و مهم اروپایی باعث شده در این فصل ایران نماینده های زیادی در تورنمنت های باشگاهی اروپایی مانند لیگ قهرمانان و لیگ اروپا داشته باشد. یکی از این بازیکنان کریم انصاری فرد مهاجم باتجربه و ملی پوش ایرانی است که در ابتدای این فصل السیلیه قطر را ترک کرد به فوتبال سرزمین مادری همسرش بازگشت. 


آاک تیمی که او در آن بازی می کند امشب در یک بازی حساس و جالب به مصاف لسترسیتی می رود. کریم انصاری فرد دیشب و در کنفرانس خبری پیش از  این بازی در کنار ماسیمو کاررا سرمربی ایتالیایی حضور داشت و درباره این مسابقه مهم گفت:" از بازی های گذشته مان تجربه خوبی به دست آورده ایم و برای یک نمایش خوب مقابل لستر آماده ایم."

 

 

1552063

 


مهاجم ایرانی و 30 ساله آاک گفت:"بازی با پاناتینایکوس و اتفاقات آن برای ما دیگر تمام شد و اکنون تمام تمرکز ما روی بازی با لسترسیتی است. از آنچه در بازی گذشته برایمان اتفاق افتاد خوشحال نیستیم. ما می دانیم که باید تلاش بیشتری در آن بازی می کردیم."


انصاری فرد گفت:" آن بازی درس بزرگی برای ما بود و با تجربه ای که به دست آوردیم برای بازی با لستر آماده شدیم. باید در این بازی نشان دهیم که تیم بزرگی هستیم."


آاک در آخرین هفته از رقابت های لیگ یونان در دربی معروف و مهم یونان برابر پاناتینایکوس با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. این تیم در حالی امشب در هفته ششم لیگ اروپا به مصاف لسترسیتی می رود که از 5 بازی تنها 3 امتیاز دارد و در قعر جدول رده بندی است. لستر رقیب امشب انصاری فرد و یارانش با 10 امتیاز در صدرجدول رده بندی گروه قرار دارد.

دیدگاه‌ها