کد خبر : 1724499 | 20 آذر 1399 ساعت 13:44 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو سیلوا:

همه می‌دانند سرخیو آگوئرو چقدر برای ما مهم است

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی می گوید بازگشت سرخیو آگوئرو برای این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

همه می‌دانند سرخیو آگوئرو چقدر برای ما مهم است

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در این فصل دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع باعث شده که این ستاره آرژانتینی نتواند قابلیت های فوق العاده خود را مانند سال‌های گذشته به نمایش بگذارد. با این حال آسیب‌دیدگی‌ اخیر او بهبود یافت و شب گذشته 25 دقیقه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل مارسی به میدان رفت و اتفاقا توانست در همین مدت کوتاه موفق به گلزنی شود.

 

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچستر سیتی درباره بازگشت آگوئرو به میادین می گوید: " از بازگشت آگوئرو بسیار خوشحالم. همه می دانند که او برای ما چقدر مهم است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که در این باشگاه بازی کرده است. او یک گلزن و یک پسر فوق العاده است که حضورش در رختکن نیز برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. بازگشت او خوب است."

 

 

1552110

 

 

دیدار مقابل مارسی: " بازی خوبی بود. ما می‌دانستیم که صعودمان به عنوان تیم اول به مرحله بعد قطعی شده است اما در عین حال پیروزی سه گله در مسابقه آخر آن هم در ورزشگاه خانگی اتفاق بسیار خوبی است. این یک شروع خوب برای ماست. ما می دانیم که کافی نیست اما شروع بسیار خوبی است. ما در بین 16 تیم پایانی مسابقات هستیم و هدف مان این است که بهتر از سه فصل گذشته باشیم و این چیزی است که برای آن تلاش می‌کنیم."

 

دربی منچستر: " چند بازی است که ما برنده شده ایم. وقتی شما برنده می شوید راحت تر می توانید به سراغ بازی بعدی بروید و دوباره پیروز شوید. بنابراین بردن این بازی های پشت سر هم بسیار خوب است و ما فقط می خواهیم به این روند ادامه دهیم. ما می دانیم که آخر هفته بازی سختی برابر منچستر یونایتد داریم و می خواهیم فقط به پیروزی دست پیدا کنیم."

 

 

1552111

دیدگاه‌ها