کد خبر : 1724526 | 20 آذر 1399 ساعت 16:51 | 42.3K بازدید | 1 دیدگاه

جوردی فاره:

بازگرداندن نیمار به بارسا ارزان تمام می شود!

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است می تواند نیمار را ارزان تر از تصورات برگرداند.

بازگرداندن نیمار به بارسا ارزان تمام می شود!

به گزارش "ورزش سه"، جوردی فاره یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلوناست و در انتخابات 5 بهمن یکی از شانس های اصلی محسوب می شود. او بود که کمپین ضد جوزپ بارتومئو را به راه انداخت و در نهایت باعث استعفای او از ریاست باشگاه شد.

فاره از جمله کسانی است که معتقد است لیونل مسی با او تمدید خواهد کرد و حتی ادعا می کند جذب نیمار نیز ارزان تمام خواهد شد!

 

 

1552171

 

 

فاره در گفت‌وگو با شبکه رادیویی اوندا سِرو اسپانیا گفت:« مسی می‌خواهد در بارسلونا بماند. این چیزی است که من می‌دانم. خانواده لئو هم می‌خواهند در شهر بارسلونا بمانند و ما بر روی حفظ او کار می‌کنیم. این را می‌توانم بگویم که اگر من در انتخابات پیش‌رو پیروز شوم، مسی قرارداد جدیدی را با باشگاه بارسلونا امضا خواهد کرد. اگر من در انتخابات پیروز شوم، تمدید قرارداد مسی به طور اتوماتیک در تاریخ 25 ژانویه (روز بعد از انتخابات) صورت خواهد پذیرفت.»

 

 

1550908

 

 

او همچنین در خصوص احتمال تلاش برای بازگردان نیمار به نوکمپ گفت:« به خدمت گرفتن نیمار هزنیه زیادی در بر نخواهد داشت چون سرمایه‌گذاری ما بیشتر از هزینه‌های‌مان خواهد بود.»

 

در حال حاضر خوان لاپورتا، جوردی فاره، تونی فریکسا، لوئیس فرناندس آلا، آگوستی بندیتو، پره ریرا و ویکتور فونت کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هستند.

 

دیدگاه‌ها