کد خبر : 1724530 | 20 آذر 1399 ساعت 16:35 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جنوبی ۲- خیبر خرم‌آباد ۲

لیگ یک/ تقابل هیجان‌انگیز نصرتی- روانخواه با ۴ گل

بازی پُرافت و خیز پارس جنوبی و خیبر خرم آباد با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر، تیم‌های پارس جنوبی جم و خیبر خرم‌آباد از ساعت ۱۴:۳۰ امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند. 

 

 

1552177

 

 

در این مسابقه که با حضور دو سرمربی جوان و آینده‌دار فوتبال ایران، محمد نصرتی و امید روانخواه برگزار می‌شد، ابتدا پارس جنوبی در دقیقه ۳۴ توسط مهرداد هدایتیان به گل رسید، اما خیبری‌ها خیلی زود این گل را در دقیقه ۳۷ با ضربه امیرحسین غلامی جبران کردند.

 

دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند، اما در دقیقه ۶۵ تیم خیبر با گلزنی علی قاسمی از حریف خود پیش افتاد ولی یک ضربه پنالتی و گل میلاد صارمی در دقیقه ۷۵ موجب شد تا پارس جنوبی دوباره به بازی برگردد و این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ پیش برود؛ نتیجه‌ای که علی‌رغم حملات هر دو تیم تغییری نکرد تا نصرتی و روانخواه امتیازات را بین خود تقسیم کنند.

 

 

1552176

 

 

پارس جنوبی با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول لیگ یک قرار گرفت که البته با برتری استقلال خوزستان، جمی‌ها به رده دوم می‌روند؛ خیبر خرم آباد نیز به نوعی جبران شکست نامنصفانه هفته گذشته مقابل استقلال ملاثانی را کرد و با یک برد، یک مساوی و دو شکست ۴ امتیازی شد و در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها